Satser på at værvarselet til ejs ikke slår til, men at det heller blir noe i retning av dette...: Men med det ustabile været vi har om dagen skal man ikke ta noe for gitt...

Synd...MaxTron skrev:No er det desverre heller tvilsomt at vi kommer nedover.
Blir litt mye og langt i sommar, hvertfall vist vi skal varra begge to, og det er jo ønskelig.
Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2
Kom igjen!Dexter skrev:Nei, dette skulle jeg gjærne vært med på altså, men det ser ikke lovende ut... Merker PMSen når slike ting nærmer seg. Er jo bare en liten svipptur herfra også... 28 mil...
Ja, synd ja, men Gekko sliter litt med håndledd, og brukte laang tid til å komme seg etter at vi var på Farmers-træffet. Vart vel en 37-38mil hver vei, burde ikke være avskrekkende det, men har inntrykk av at spyder'n er tyngre å kjøre/styre enn en motorsykkel, sånn i snitt.AJ skrev:Synd...MaxTron skrev:No er det desverre heller tvilsomt at vi kommer nedover.
Blir litt mye og langt i sommar, hvertfall vist vi skal varra begge to, og det er jo ønskelig.
Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2![]()
No' særlig mer er det vel ikke å si om den saken...
AJ skrev:Værvarselet varierer ganske mye fra dag til dag og fra ulike kilder, må jeg si...![]()
Sånn mener Klart.se at det vil bli på fredag og lørdag: På søndag derimot "loves" det hele 47 mm regn!
Jada... :-)å
Jeg gidder ikke skrive innlegget selv engang!ArcticTiger skrev:Rain or Shine, We Ride
Enig!ojda skrev:Jeg gidder ikke skrive innlegget selv engang!ArcticTiger skrev:Rain or Shine, We Ride
Sier bare DITTO!
Det mest drastiske som kan skje er at grillen blir byttet ut med steikepanna
Litt bob bob ennå hva vi velger. Horten Moss ca 1300, eller Sandefjord Strømstad 1430.ojda skrev:Er kansje påtide å begynne å diskutere samkjøring![]()
Vestfoldmaffian har vel allerede rotta seg sammen tror jeg.
Det samme gjelder vel Intruder, Svein og compani?
Hva med oss som ikke kommer med Bastøyferga![]()
Taco du er Oslo ser jeg, når har du tenkt til å lette anker![]()
Andre fra denne kanten av "landet"
Hyggelig tanke, men på denne vår første "langtur" så har vi snakket om å kjøre vårt eget løp. Det begrunnes med at fruen er usikker på hvor lenge kroppen tåler av gangen.ojda skrev:Er kansje påtide å begynne å diskutere samkjøring![]()
Andre fra denne kanten av "landet"
Dette skulle passe bra Evike, jeg satser på samma ferge som degevike skrev:Har "kjøpt" meg litt goodwill hos et par ledere og resultatet er at jeg kan stikke av fra jobb i Tønsberg fredag 6.7. kl. 11.30. Hvis en legger inn litt tid for somling i starten, så bør det bety Horten-Moss ca kl. 12.45. Avreise Moss da ca. 13.15 - opp via Elvestad og så bare følge E18.
Hvis det skulle være ønskelig for andre å henge seg på, så advares herved: Jeg er og blir ei relativt saktekjørende sinke... Sånn omtrent...
Kommer du innom for kaffe før avreise? Jeg har fri den dagen :-)ArcticTiger skrev:Dette skulle passe bra Evike, jeg satser på samma ferge som degevike skrev:Har "kjøpt" meg litt goodwill hos et par ledere og resultatet er at jeg kan stikke av fra jobb i Tønsberg fredag 6.7. kl. 11.30. Hvis en legger inn litt tid for somling i starten, så bør det bety Horten-Moss ca kl. 12.45. Avreise Moss da ca. 13.15 - opp via Elvestad og så bare følge E18.
Hvis det skulle være ønskelig for andre å henge seg på, så advares herved: Jeg er og blir ei relativt saktekjørende sinke... Sånn omtrent...![]()
Er det noen andre fra Vestfold, Buskerud, Østfold som kjører på samme tida??
Knut Morten skrev:Kommer du innom for kaffe før avreise? Jeg har fri den dagen :-)ArcticTiger skrev:Dette skulle passe bra Evike, jeg satser på samma ferge som degevike skrev:Har "kjøpt" meg litt goodwill hos et par ledere og resultatet er at jeg kan stikke av fra jobb i Tønsberg fredag 6.7. kl. 11.30. Hvis en legger inn litt tid for somling i starten, så bør det bety Horten-Moss ca kl. 12.45. Avreise Moss da ca. 13.15 - opp via Elvestad og så bare følge E18.
Hvis det skulle være ønskelig for andre å henge seg på, så advares herved: Jeg er og blir ei relativt saktekjørende sinke... Sånn omtrent...![]()
Er det noen andre fra Vestfold, Buskerud, Østfold som kjører på samme tida??
taco skrev:Hyggelig tanke, men på denne vår første "langtur" så har vi snakket om å kjøre vårt eget løp. Det begrunnes med at fruen er usikker på hvor lenge kroppen tåler av gangen.ojda skrev:Er kansje påtide å begynne å diskutere samkjøring![]()
Andre fra denne kanten av "landet"![]()
Det kan hende det blir stopp både titt og ofte... kanskje du ser oss i det du farer forbi en rasteplass og vi står og bøyer og tøyer.![]()
Har fri på fredag så kommer til å se an været og når det er best å reise.
Men vi treffes i hvert fall!