Kawagutten skrev:Starter her en tråd for de som ønsker å kjøre sammen med flere.Alle er velkommen til å bli med :-)
Tenkte å ha en meldings liste over folk som vil være med på tilfeldige dagsturer,småturer og andre mc relaterte saker.
Har fått inntrykk av at det er mange som kjører alene og som kanskje synes det hadde vært mer moro med flere.
Jeg for min del synes det hadde vært fint å bare sende en melding til flere å høre om de tar en tilfeldig tur i godværet.
Her begynner lista med kjørevenner:
Vestfold: Evike, Knut Morten, Kawagutten, mortenolb, tomsnes, Gielas, hakhap, jongsanim, Supermorten, Solo-rider, Toven, ojda, Flanker, rustee, Bjerknez
Østfold: Bjerknez, hakhap, Nostalgic, sanapo, EasyRider, tor2502,lasse_hansen
Akershus, Oslo og omegn: Snikendeugle, maglil, Zadnes, ojda, Menalux, Plumber, 45316, Tiki, tomsnes, Jarle, hakhap, jongsanim, Pyttis, Saapekokern, Delta8v, Rokas_Duke690, katana_king, Erman, Staven, MikaelMW, tor2502, xyvind, Svennis, tommen30, gbruaset, KTM950SMR, Jonk888
Bergen: Elolz, ELMOF, Svenn1n, Lordshaft, sky7, flonoen,prototruls, cevillan
Buskerud: Carpa, Rottenikken, ojda, Dexter, Gielas, hakhap, andre-gj, Busa Trond, Flanker
Aust-Agder: MatsF10,ivavi
Vest-Agder: MatsF10,ivavi
Hedmark: Intruder, 45316, lefty293, Kmann, Vinylfork
Møre og Romsdal: MLeikarnes, Jørgen L, MaxTron
Sør-Trøndelag: JK95, Coach, Jørgen L, lefty293, MaxTron
Trøndelag: omaas
Telemark: tomsnes, Gielas, hakhap, Toven
Oppland: AJ, ojda, hakhap, Busa Trond, Staven,Mompen
Nordland: evapaws, Icetwins,
Troms: Codex
Sogn og Fjordane: gorbys
Rogaland: Tomgsx-r, Anomie. Sigg79, samoth, KydeX, norse900
Osv. Bare å si fra så setter jeg inn flere eller komme med forslag til oppsett av lista :-)
Eller cut and paste de som står oppført i det fylket turen skal finne sted og send de en PM.
Slik som på vedlagt bildet. Det må være linjeskift mellom hvert nick for at det skal fungere å legge inn flere mottakere samtidig og ta bort komma.
Anbefaler at man informerer om turen i tråden også, det kan jo være noen som vil hive seg på, men som ikke står oppført på listen.
Heisann vil gjerne føre meg opp på denne lista eg og! holder til på vestlandet, ca midt på
Er nok ikke alltids eg kan, men på finvørsdager har det en tendens til å bli sykkel eller båt :)