Jeg er klar for det meste jeg, vettu, hansraymondhansraymond skrev:håhå ante jeg det ikke Aj!!![]()
AJ skrev:Jeg er klar for det meste jeg, vettu, hansraymondhansraymond skrev:håhå ante jeg det ikke Aj!!![]()
Mener de er fra Bergen og? Ihvertfall var jeg på en liten konsert med de... låt ikke aller værst... Sambizen kjøpte CD'en dems ihvertfall. Finner låtene på spotify også.AJ skrev:Detta låt jo slettes ikke så versthansraymond skrev:Alt detta preiket om katter etc minner meg på at det finnes et band som heter "Katzenjammer" de er Norske faktisk! om alle liker musikken deres ? vel, det er en annen sak, men at at de har sin egen stil Det er ingen tvil om!! hehe![]()
![]()
Tror jammen at jeg må sjekke ut mer kattejammermusikk, gitt...
Foppall...cheron skrev:Makan altså.. Her prøver jeg å få til litt fotballkultur så blir det sabotert med kattejammer?????? Hedninger!
Det er visst ikke bare meg som ikke digger fotball?.cheron skrev:Makan altså.. Her prøver jeg å få til litt fotballkultur så blir det sabotert med kattejammer?????? Hedninger!
Kjenner flere..... inkl meg selv.Gammelgutt skrev:Det er visst ikke bare meg som ikke digger fotball?.cheron skrev:Makan altså.. Her prøver jeg å få til litt fotballkultur så blir det sabotert med kattejammer?????? Hedninger!
Skål for oss fotballateisterJalmar skrev:Fotball??? Herregud???![]()
![]()
Åja, fotball er en religion?![]()
![]()
Trives i grunnen ganske godt som ateist jeg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=LgXn4PiKT3k[/video]cheron skrev: