Sånn er det bare

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Sånn er det bare

Legg inn av ojda »

Pussig, etter at jeg fikk ny sykkel har veien hjem fra jobben blitt fryktelig laaang.
Idag så jeg flere nye "veiskilter" etter at jeg hadde forlatt jobben i Oslo.
Først var jeg nedenom båten og sjekket at den hadde det bra.
Har jo blitt fryktelig oversett de siste ukene, men det kom ingen klager derifra. :notlistening
Så passerte vi "Tyrigrava", var bare to stykker der med hver sin sykkel Kraftige gutter i mørke tekstildresser. (Noen som kjenner seg igjen)
Vinket og pep videre. Derifra gikk turen til "Drøbak" for å ta den nye gjestehavnen i øyesyn.
Er det bare meg, eller har bilistene avskrevet motorsyklistene for i år.
Iløpet av den siste uka har jeg 5 ganger vært nær ved å bli kjørt ned i runnkjøringer og kryss.
(Nær ved i den forstand at jeg tross forkj.rett har måttet bråbremse/unnamanøvrere i siste liten).
Er vant til at sånne situasjoner dukker opp av og til, men dette var da fryktelig hyppig.
KJØR FORSIKTIG DER UTE!
Boret meg derefter igjennom Oslofjorden over til "Hurumsiden", og via "Leangbukta" og hjem.
En riktig så kald fornøyelse i litt redusert kjøreutstyr. :-J
Det var tomt for strøm på mobilen,
så her kommer alle de fine bildene jeg ikke tok............................. :vs

Da hadde beibien (sykkelen) (tror den skal døpes Grete men ikke helt sikker) rullet 1500 km siden jeg fikk den, og er fortsatt kjempefornøyd bortsett fra et for hart sete. Skal se på det etterhvert.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Svar