Ja folk kikker fælt.. Sto en hel delegasjon rundt meg når jeg fylte fuelLordShaft skrev:Lyden er helt hinsides.
Fikk en del kommentarer og lange blikk når jeg kom kjørende i dagPosøren i meg må jo bare elske det hehe.

Ja folk kikker fælt.. Sto en hel delegasjon rundt meg når jeg fylte fuelLordShaft skrev:Lyden er helt hinsides.
Fikk en del kommentarer og lange blikk når jeg kom kjørende i dagPosøren i meg må jo bare elske det hehe.
Jeg vurderte dette, men siden jeg blir for gammel får jeg ikke muligheten. Dessuten tror jeg det er mange som er langt barskere enn meg i denne aldersgruppenRuneMC skrev:@LordShaft - ad Tough Mudder - for meg ser dette ut som selvplaging på høyt nivå![]()
Du har ikke tenkt å bli med i NRK's serie "Norges Tøffeste" da? Du må jo være midt i målgruppen for dette. (Hvis du ikke fyller år før i august da... ref 18-30 år)
http://nrk.no/informasjon/delta/1.10974640
Har du gjennomført det?LordShaft skrev:Jeg kan bare si at Tough Mudder er en manndomsprøve.
Dette skal jeg gjøre igjen![]()
Jeg gjennomførte, jeg går gjerne frivillig gjennom dette flere ganger.joo skrev:Har du gjennomført det?LordShaft skrev:Jeg kan bare si at Tough Mudder er en manndomsprøve.
Dette skal jeg gjøre igjen![]()
Og ikke minst, skal du frivillig gjennom det flere ganger?
Da er jeg imponert
Takk for detbshagen skrev:Ai ai ai, så sinnsykt kul sykkelen din ble nå, LordShaft! Feit lyd og mye penere utseende, og sykkelen var ikke akkurat stygg fra før! Grattis! :-)