Har visst hørt noe om det ja Desmo.....Desmo skrev:Dere vet at det er to typer av gruskjørere? Dem som har tryna, og dem som ikke har gjort det enda.

Har ikke lyst til å vite mer om det....

Har visst hørt noe om det ja Desmo.....Desmo skrev:Dere vet at det er to typer av gruskjørere? Dem som har tryna, og dem som ikke har gjort det enda.
Nydelig video og råbra låt!Bimma skrev:VIDEOSNUTT FRA SVERIGETUREN MED JALMAR 13-17.JULI 2009
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Z2p0BhGLAvM[/video]
Vi kjører etter innfallsmetoden. Vi har med kart som back-up, GPS er et ukjent ord.![]()
Her er ingenting fastlagt på forhånd.
Det er dette som kalles FRIHET...!!![]()
Vi kjører for det meste på småveiene, og finner vi en grusvei som ser ut til å gå i riktig retning blir fristelsen til å utforske den nærmere ofte for stor.... Det hender dermed at vi ender opp inne på et eller annet gårdstun eller på en snuplass, blindveiene er ikke alltid merket. Det har også hendt at vi har kjørt i sirkel.....![]()
Men vi har også funnet mange flotte perler på denne måten..! ::)
Flott tur nok en gang...!!! Mye grus og mye latter....!!
Det er ikke vanskelig å tilpasse kjøringen etter dine egne ferdigheter, du vil fort oppdage det hvis du kjører "over evne". Og hvis ikke, vil instruktørene raskt korrigere deg. Som du kanskje ser i filmsnutten, ligger jeg mest alene og finner min egen fart og egne sporvalg, uten å ligge "i rumpa på" sykkelen foran meg.Relax skrev:En gammel kjøreregel når man kjører i gruppe er "å kjøre din egne tur" ..dvs tilpasse fart, sving, avtand, posisjon (ALT) etter deg, din sykkel osv .. Det som passer for den ene passer ikke for den andre... Er det ikke lett å bare følge på når man kjører slik som vist på filmen?
( kanskje det er nettopp noe av det man lærer...at det er det man ikke må!? ...men "tenke sjæl")
Helt enig!Globe skrev:Det ser vi frem til......"off season" er nære og oppleves som lang, så da er delte opplevelser, erfaringer og bilder noe som varmer og gjør ventetida litt lettere![]()
Virkelig hyggelig å se deg her igjen