Her bandet med det artige navnet ORCHESTRAL MANOEUVRES IN THE DARK med den fengende og nusselig låta "(Forever) Live And Die" fra LP'en "The Pacific Age" (1986):
En uforglemmelig hit for mange i sin tid, denne :) .
Jeg hørte på dette poporkesteret på Rockefeller i april. Ble litt skuffet med tanke på de høye forventningene jeg hadde. Det var forsåvidt bra, men det var som om volumet var på 11 absolutt hele tida, med enormt trøkk. Kunne gjort seg med litt mer variasjon..AJ skrev: 04 mar 2016, 19:55 Var på SPIDERGAWD konsert her om dagen sammen med eldstesønn og samboer.
Skikkelige saker, som selvfølgelig ble filmet med mobiltlf.kamera. Dårlig lyd og alt det der, men likevel litt artig siden jeg ble fanget opp på video'en![]()
Og for de som gidder (tross elendig lyd...)...:
https://www.youtube.com/watch?v=FFrfAT0Z5GI
OY. Jeg husker en av gutta i mine yngre dager spilte mye av OMD. Det var spesielt en låt som jeg ikke husker...AJ skrev: 10 nov 2017, 22:52 Dypdykket i vinylsamlingen fortsetter... ;) .
Her bandet med det artige navnet ORCHESTRAL MANOEUVRES IN THE DARK med den fengende og nusselig låta "(Forever) Live And Die" fra LP'en "The Pacific Age" (1986):
En uforglemmelig hit for mange i sin tid, denne :) .