Velger å tro det ikke var noe vold mot barna i dette tilfellet men pass deg når barnet ditt vokser opp så ikke hu kommer til barnehagen med et blåmerke hu fikk når hu datt i sandkassa,må nok begynne med full beskyttet racing dress fra starten av her

Velger å tro det ikke var noe vold mot barna i dette tilfellet men pass deg når barnet ditt vokser opp så ikke hu kommer til barnehagen med et blåmerke hu fikk når hu datt i sandkassa,må nok begynne med full beskyttet racing dress fra starten av her
Jeg vil ikke vite hvor kebabkjøttet kommer fra. Men nei, jeg kjøpte ikke noe mat der borte. Kebaben er kjøpt rett oppi ghetto'n her.Toven skrev:Kjøpt svensk kebabkjøtt?
Du er nok i nærheten. Smaken er i nærheten av en taustomp som har blitt gnussa inntil en stavkirke så lenge at den er blitt sort, for deretter å bli duppa i tjære. Nydelig.. for de som liker smaken av stavkirke.LordShaft skrev:Pitlane, er ikke det denne som smaker hampetauEller askebeger om du vil
![]()
Eller forveksler jeg denne med en annen jeg har smakt(ikke fan av whiskey med mye røksmak)
Du kan spørre, men vil vi svare??Epylypzon skrev:Kan jeg spørre når dere drar? Selv drar jeg og en kammerat 28. Juni
Jess, æ e ikke verdens tregeste menneske allikevelCarpa skrev:Leser meg litt opp på mcsiden da jeg har hatt lite tid til å være aktiv her på en stund. Har hatt sesongens første tur på to hjul i dag, men det ble den uten motor. Mye mer slitsomt, men det trigger lysten til å få kawa'en ut på veien igjen. Den har kun blitt hentet ut fra vinterlagring og trenger nok en aldri så liten overhaling før jeg legger ut på tur med den.
Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk
Denne har jeg jævlig troen påElolz skrev:Bra serie, men foretrekker Band of Brothers.Rami Malek som spiller "Snafu" spiller i en ny serie nå som virker veldig lovende, Mr.Robot:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=U94litUpZuc[/video]