På FTR`n gikk jeg for klar folie-ikke like strøkent men så kan det gnusse det det vil.

Enig. Man kommer ikke utenom disse gnissemerkene. Men så lenge det er gnissemerker og ikke riper, så er det null problem og polere bort. Tar 2 minutter. Kan nok trolig fjernes med håndpolish også.mekkern skrev: 25 mar 2023, 17:52 "Problemet" er at det kommer støv og skitt innunder uansett-spørsmålet er om duken greier å holde det helt rolig eller at vibrasjonene beveger det litt. for det "seige" i underlaget holder godt på møkka.
På FTR`n gikk jeg for klar folie-ikke like strøkent men så kan det gnusse det det vil.![]()
Det skal veldig mye til hvis det bare er gnissemerker.FredrikE24 skrev: 25 mar 2023, 18:15 Det går bra til du drar gjennom klarlakken tilslutt.
Klar folie er løsningen.
Ja, DET er faktisk en ganske god ide. Sikkert litt kostbart, men vi snakker kun våtslip av tank og lag med ekstra klarlakk her så trolig ikke så gal pris?Geiroe skrev: 25 mar 2023, 19:31 Ellers er jo et alternativ å levere tanken til lakkereren, å få lagt på litt ekstra klarlakk.
Hvis det er meg du sikter til så overtenker ikke jeg dette. Jeg bruker sykkelen slik den er tiltenkt og polerer tanken ved gjevne mellomrom. Enkelt og greit.lazyboy skrev: 25 mar 2023, 19:44 4/5 striper med racingtape under tankveske ved bruk. Napp av når du skal posere uten veske![]()
Da har du ikke gnissemerker, ikke skille og ikke noe og polere.
Er faktisk mulig og ikke over tenke alle mulige mc relaterte ting![]()
Jeg kan svare for min egen del. Å da soer jeg begge deler. En sykkel ser best ut slik den er uten folie og teip etc. også er den lett og holde vedlike hvis man kan grunnleggende polering. Vinn vinn.lazyboy skrev: 25 mar 2023, 20:46 Noen ganger lurer jeg på om folk kjører mc for gleden det gir, eller for og se best ut.
Regner med at du mener ryggskinna jeg nettopp bestilte fra XLMOTO?BjørnSover skrev: 26 mar 2023, 19:01 @AJ - hvor mye betaler du i frakt/moms/fortolling/gebyr på et slikt kjøp?
Jeg ser den. Det hender at jeg også gjør det, siden jeg alltid har med meg en termos med kaffe. Men man finner liksom alltids ett sted å sitte. På en stein, planke, trestubbe eller andre ting. Dessuten har jeg sjelden ro i ræva til å være for lenge på ett sted så en stol for min del ble et bitelite bomkjøp.SilverSmurfer skrev: 26 mar 2023, 03:32 Det blir individuelt, for min del pleier jeg å ta pausene på steder hvor man må koke kaffen selv ikke bare kjøpe den. Da har Savannah chair vert et fantastisk tilskudd.
Ground chair og bordet blir samme greie. Men ground chair vil bli brukt mest på fiske og telt turer som gjerne varer en ukes tid i strekk.
Jeg har hørt noen rykter (spesielt når det gjelder iPhone) at det er en dårlig ide og montere telefonen i slike holdere grunnet vibrasjoner som vistnok i følge andre ødelegge noe gyro stabiliseringsgreier i telefonen.dypen skrev: 27 mar 2023, 23:15 Gravemaskin …Neida @Jompa, håper det er en mobiltelefon holder til motorsykkel’n min som både sitter godt på sykkel’n og holder mobiltelefon godt
![]()
Da skal det mye til før jeg monterer en iPhone 14 Pro Max i en slik vertfallRha skrev: 28 mar 2023, 06:51 Nei dette er ikke bare rykter, og gjelder samsung også. Telefonen får problemer med fokus på kamera. Min s20 har begynt å slite med fokus etter 25-30k km i ram mount. Vibrasjonsskader dekkes ikke på garanti.
Quad mount har en utbedret verson med vibrasjonsdemper som vistnok skal forhindre dette.
https://www.quadlockcase.eu/collections ... 5175874642
Nei, det er ikke rykter og det ble lagt ut av Apple selv. Det gjelder alle telefoner, ikke bare iPhone. Forøvrig så blir det mer skadelig i takt med større motor.Bjerknez skrev: 28 mar 2023, 06:01Jeg har hørt noen rykter (spesielt når det gjelder iPhone) at det er en dårlig ide og montere telefonen i slike holdere grunnet vibrasjoner som vistnok i følge andre ødelegge noe gyro stabiliseringsgreier i telefonen.dypen skrev: 27 mar 2023, 23:15 Gravemaskin …Neida @Jompa, håper det er en mobiltelefon holder til motorsykkel’n min som både sitter godt på sykkel’n og holder mobiltelefon godt
![]()
Er dette bare rykter?