Ikke det at jeg ikke har vært det før denne turen heller, men etter nok en tur hvor jeg trives utrolig godt i 1290 salen er all tvil i ferd med å feies tilside.
Ser ikke for meg noe fristende alternativ akkurat nå, nei

Det fikk meg til å tenke en sak..Man bør aldri bytte uten å ha tatt en lengre vurderingstur først..AJ skrev:Så langt i løpet av min egen Pre-høst EgoTrip er jeg storfornøyd med 1290'en!
Ikke det at jeg ikke har vært det før denne turen heller, men etter nok en tur hvor jeg trives utrolig godt i 1290 salen er all tvil i ferd med å feies tilside.
Ser ikke for meg noe fristende alternativ akkurat nå, nei!
Hehe..Nei ikke i første omgang. men er vi ikke like alle da? Går å sikler på sykler selv om vi har en hehe..AJ skrev:Hm...Elruts84 skrev:Kommer jo helt an på pengene og når jeg er klar. Men foreløpig går jeg litt vekk fra touring og ender opp på MT 10.
Elruts![]()
Ny sykkel på gang?
Helt enig! Det er greit å være impulsiv bare man har tenkt seg godt omZZR-Erling skrev:Det fikk meg til å tenke en sak..Man bør aldri bytte uten å ha tatt en lengre vurderingstur først..AJ skrev:Så langt i løpet av min egen Pre-høst EgoTrip er jeg storfornøyd med 1290'en!
Ser ikke for meg noe fristende alternativ akkurat nå, nei!
Laffen skrev:Jeg er blitt forelsket i scooter konseptet. Automatgir og ABS er bare kosekjøring. Blir dette som å banne i kjerka?![]()
Så mulig det blir noe slikt:
Men nå er jo Vespa'en bare 2 måneder gammel...
Nei, den blir ikke importert til Norge av en eller annen grunn. Jeg kjøpte min i Tyskland, og hadde en fantastisk tur hjem første uken i april :). Integraen trives på autobahnen, og det gjør jeg ogsåLaffen skrev:Ja, Honda Integra'en er jo et bra alternativ. Jeg finner ingen norsk pris på denne. Men uansett så får en drømme noen år først... Må teste ut Vespa'en noen sesonger tenker jeg
Kan jo gå for en sånn adventure-scooter som Honda etter sigende skal komme med?MGR1 skrev:Nei, den blir ikke importert til Norge av en eller annen grunn. Jeg kjøpte min i Tyskland, og hadde en fantastisk tur hjem første uken i april :). Integraen trives på autobahnen, og det gjør jeg ogsåLaffen skrev:Ja, Honda Integra'en er jo et bra alternativ. Jeg finner ingen norsk pris på denne. Men uansett så får en drømme noen år først... Må teste ut Vespa'en noen sesonger tenker jeg.
Velkommen hit til MCsiden.no, PjokkenPjokken skrev:Det blir en BMW F800GT eller en BMW R1200GSA.