Hyosung GT 125 og GT 250.

Prat, råd og tips for dere med lett-MC, crossere o.l.
Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

He he Gammelgutt. I dag så hadde jeg en lang tur (etter min standard) på en GT 250. Lurer litt på hvorfor MC Avisa klaget på bremsene ? En kjøper ikke en 250 for å konkurrere i Moto GP heller da :notlistening Ellers så var den like talentløs eller bra som Kim-Il Comet med sine fryktingytende 14 hk. :lol Jeg er fremdeles litt imponert jeg da og spesiellt over kvalitetsfølelsen. Ser en med nyktre øyne så er denne Suzuki kloningen veldig bra til en særs hyggelig pris. At det er lavkubikk er jo så men hvor mange kubikk trenger en for å miste lappen i 40 sona :-k
Denne mopeden gir en ny mening til begrepet Koreansk Industri Avfall. Bestilling av en GT 250 rykket veldig mye nærmere i dag :bananas

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

Om du bestiller be forhandleren om og kontakte Mizzuki ang. oljenivå på fremgaffelen. Det viser seg at det er for lite på min og det må etterfylles med 125 mml på hver side. Dette visste ikke forhandleren jeg handlet hos, så jeg har time i morgen for etterfylling.

Bremsene på min var skremmende dårlige i starten, men etter endel bruk er de blitt mye bedre, de holder i massevis til min kjørestil. I følge lister hos Biltema er det samme bremseklosser foran som på Kawa Ninja 250 + diverse andre sykler.
Oljefilteret er det samme som på 125en.

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

I dag har jeg fått fylt gaffelolje på Il Tempo Petit, og nu er hun mye bedre å kjøre. Og så har hun fått hvit bagster tanktrekk.

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Almuen forlanger bilder !

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti skrev:Almuen forlanger bilder !
Ja, men jeg trenger hjelp til slikt, jeg er ingen dataekspert. :eh

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av AJ »

Gammelgutt skrev:
Pollti skrev:Almuen forlanger bilder !
Ja, men jeg trenger hjelp til slikt, jeg er ingen dataekspert. :eh
Ligger en grei veiledning her:
Hvordan legge ut bilder.

Ellers er det bare å spørre de som du vet har lagt ut bilder i postene her på Forumet.
Og husk: ingen spørsmål er dumme!

Og det hadde vært helt topp om du la ut bilder av Hyosongen i denne tråden:
Bilder av syklene våre!!!
Denne tråden ble startet i 2004 og noen av bildene er bare blitt borte, men på de nyeste sidene finner man mange fine bilder av flott sykler :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Sleng det over så skal jeg poste det for deg.

Forresten så er det en ånkli alvorlig feil i instruksjonsboka på Kim - Il Comet. Det går ikke 1,5 ltr olje på motoren, det går nemlig 3 liter ! Og ikke står det noe om at når en glemmer å sette på dekselet til oljefilteret så blir Cagge og hele garasjeveggen sprayet svart. Ånkli elendig instruksjonsbok altså. :terge

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

Pollti skrev:Sleng det over så skal jeg poste det for deg.

Og ikke står det noe om at når en glemmer å sette på dekselet til oljefilteret så blir Cagge og hele garasjeveggen sprayet svart. Ånkli elendig instruksjonsbok altså. :terge
Det er kanskje ikke en istruksjonsbok for dummies?.
:vs

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Gammelgutt skrev:
Pollti skrev:Det er kanskje ikke en istruksjonsbok for dummies?.:vs

:scratch Antagelig ikke. :lol

Ragnhild

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Ragnhild »

Må da være en fin jobb for KGB, å skrive instruksjonsbøker for dummies?

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Hold schmella på deg Ragnhild ! =; Nå har jeg vært igjennom familietragedie i 23 akter og har besøkt Kjellemann og bilde av 2noenogfemtien kommer i morgen. :notlistening

Ragnhild

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Ragnhild »

Ja, du vil vel ikke at jeg skal begynne med det?

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Her er Gammelgutts Hyosung GT 250 med hvit bagster montert.

Bilde


Bilde

Bilde

Flott dashboard.


Bilde

Ikke lett å ta bilder uten at linselusa dukker opp.

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Gammelgutt,nå kan du bare klikke på endre også kan du kopiere linkene og legge de inn på andre forum hvis du vil det. Dvs helt til jeg fjerner de fra serveren de ligger på eller forrige innlegg blir fjernet, men det har jeg ingen planer om. :banansplit

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

Liselusa er det den på 2 eller den på 4 ben?.

Svar