Men det ser ut til at kan klarne opp i den retningen vi skal idag. Er i hvert fall love å håpe

En veldig trivelig dag har det værtAJ skrev: 06 jul 2019, 22:30 Stor takk til kjellv for turistguiding til Bud, Atlanterhavsvein og utsiktspunktet Varden høyt hevet ovet Molde by.
Fantastisk utsikt fra både Bud og Varden og ikke minst Hustadvika hvor et cruiseskip var på nippet til å havarere tidligere år !
Tror jeg kan si det samme på vegne av niko. Vi er begge godt forsynt med mange gode inntrykk og opplevelser fra dagens flotte rundtur her i Møre og Romsdal.
I morra står Trøndelag for tur. Vi gleder oss!
Beskjeden og stillferdig er han.. Men langt mer selvhjulpen og kreativ enn de fleste, selv med 9 tommeltotter. AJ er nok en bra makker på turniko skrev: 07 jul 2019, 16:46 Til alle som har notert seg AJs falske beskjedenhet når det gjelder mekking. Her fikser han lett og ledig scottoileren min.
Nettopp satt opp telt i Levanger.kjellv skrev: 07 jul 2019, 21:22Beskjeden og stillferdig er han.. Men langt mer selvhjulpen og kreativ enn de fleste, selv med 9 tommeltotter. AJ er nok en bra makker på turniko skrev: 07 jul 2019, 16:46 Til alle som har notert seg AJs falske beskjedenhet når det gjelder mekking. Her fikser han lett og ledig scottoileren min.
Kom dere langt i dag?
Takk for det