Slik så Aursjøvegen ut fra toppen av hjelmen min i går.
Yamaha Tenere 700 gir BMW GS grisebank - i Tyskland!
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Yamaha Tenere 700 gir BMW GS grisebank - i Tyskland!
Første Aursjøvegen videoen jeg kan huske å ha sett.
Og denne ga et veldig godt inntrykk av den naturmessige "råskapen" i området.
Frister veldig å ta turen, ja

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Likevel mye raffere live :)AJ skrev: 02 aug 2020, 17:34 Og denne ga et veldig godt inntrykk av den naturmessige "råskapen" i området.
Anbefaler å ta seg tid til å rusle ned til Aurstupet når man først er der (det er vel omtrent ned for der Kjell stoppa første gang i videoen) Jeg er ikke spesielt høydeskremt, men det var rimelig luftig.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Høres bra ut!pekle skrev: 02 aug 2020, 18:04Likevel mye raffere live :)AJ skrev: 02 aug 2020, 17:34 Og denne ga et veldig godt inntrykk av den naturmessige "råskapen" i området.
Anbefaler å ta seg tid til å rusle ned til Aurstupet når man først er der (det er vel omtrent ned for der Kjell stoppa første gang i videoen) Jeg er ikke spesielt høydeskremt, men det var rimelig luftig.
Og takker for tipset

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Nå fikk jeg litt DejaVu :)
Husker du at du kjørte gjennom en tunell rett etter en skarp sving på vei nedover etter aursjøhytta? Var der jeg gikk på snørra. :)
Husker du at du kjørte gjennom en tunell rett etter en skarp sving på vei nedover etter aursjøhytta? Var der jeg gikk på snørra. :)
hmm, for skarpe bremser?? 

Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Ja, det er bare en tunell på den siden, nede ved Holbuvatnet. Den er kort, maks 50 meter lang og ligger som du sier rett etter en sving. Du ser ikke tunellen før du er i åpningen omtrent.Bjerknez skrev: 02 aug 2020, 18:15 Nå fikk jeg litt DejaVu :)
https://www.google.no/maps/place/Holbuv ... d8.4700991