hmmmm....hvor BLIR det av våren da!!...
Det er en nedtur, kan kun kjøre båt i helgene, for mørkt når jeg kommer hjem i uken.cheron skrev:Noen som kan lyse detta menneske i bann????bm skrev:Mere salt i åpne sår![]()
Tempen viser nu 11 +++
Vurderer å ta en runde med mørkekjøring![]()
Pilsen blir kald, men den skal vel helst nytes foran en varm vedovn eller sprakende peis, vet je...bm skrev:
Men det er lett å holde pilsen kald![]()
AJ skrev:Pilsen blir kald, men den skal vel helst nytes foran en varm vedovn eller sprakende peis, vet je...bm skrev:
Men det er lett å holde pilsen kald![]()
Varm garasje, en eller flere MC'er, et par MC-kompiser og en kasse pils...?bm skrev:
Smaker minst like godt i en varm garasje med godt verktøy og noe av lidenskapen din som "pasient"...
Ikke gæærnttt...AJ skrev:Varm garasje, en eller flere MC'er, et par MC-kompiser og en kasse pils...?bm skrev:
Smaker minst like godt i en varm garasje med godt verktøy og noe av lidenskapen din som "pasient"...
Høres slett ikke gæernt ut
bm skrev:
Har tv, pc med internett, telefon og kaldt øl osv... i garasjen.
Mangler nå bare skikkelig varmer
Stort nok det, bm!bm skrev:Dette høres ut som om det har ett godt potensiale, to etsjer![]()
Selv må jeg leke meg på beskjedne 50 kvadratmeter
bm skrev:Byggetørkeren yter (Kw)??
Termostat ??
Merke ??
Pris ??
En kjapp tlf. til Fellesskjøpet på manda'n burde gi klare svarl-k-p skrev:Byggtørker diesel kjøpte jeg på felleskjøpet ca:6000..