mvh Kenneth
Men det hjelper ikke stort med alle de bilistene som tror at fjernlyset bare er til sjenanse for personbilister foran. De forstår ikke at det er til sjenanse både for motorsyklister og førere av store kjøretøy selv om de ikke har en kupe som kan lyses opp bakfra. De forstår ikke at med riktig justerte speil blir den forankjørende blendet.pelsen skrev:
en annen "fordel" med lave speil er at alle kjøretøy bak vil blende deg i speilet, det er ganske lurt å ha speilet plassert høyere enn der nærlyset til de bak treffer.
Sykkelen er bare råtøff og jeg gleder meg til å få se den i løpet av sesongen. Det er vår i luften i disse dager - når tar du første turen på den?kuleberg skrev:var nede å plåste liv i sykkelen i dag. utrolig deeeilig![]()
kuleberg skrev:takker for fine kommentarer![]()
første turen vet jeg ikke helt når kommer. Jeg bor litt avsides i en trang dal, og mellom meg og 2-felts vei så er det 2 km med en vei som vanligvis er den veien snøen ligger lengst. men så fort denne er så godt som tør, da vet jeg at da er det bare å tut å kjøre =)
håper på en tur over brokke-suleskar så fort den veien der er tørr også. Ser ut som en kjempeopplevelse ut ifra hva jeg har sett på bilder
Det blir garantert en flott tur hvis sola skinner! Hvis ikke blir det ikke like hyggelig, med tåke og dårlig sikt...kuleberg skrev: håper på en tur over brokke-suleskar så fort den veien der er tørr også. Ser ut som en kjempeopplevelse ut ifra hva jeg har sett på bilder
Fin vei det ja.AJ skrev:Det blir garantert en flott tur hvis sola skinner! Hvis ikke blir det ikke like hyggelig, med tåke og dårlig sikt...kuleberg skrev: håper på en tur over brokke-suleskar så fort den veien der er tørr også. Ser ut som en kjempeopplevelse ut ifra hva jeg har sett på bilder![]()
Kjempevei i finvær!