ok, da......vi e jo tross aillt vænnskapsbya

Joda, jeg ser forskjellen.... men hva som brukes til hva, det er en annen diskusjon...cheron skrev:Gammelgutt skrev:onsløv er det trykkleif for åndsløv?.
Mannen ser ikke forskjell på en fotball eller en basketball.. Sport er ikke hans greie.. Bortsett fra å løpe i trapper da.. Det er sportgrenen hans..
AJ skrev:Interessant...
Noen mulighet for en aldri så liten rabatt til brukerne her på MCsidens Forum...? :-) :)
Vi valgte vel å se det an litt siden vi ikke helt vet hvordan et salg bør skje...Svolp skrev:AJ skrev:Interessant...
Noen mulighet for en aldri så liten rabatt til brukerne her på MCsidens Forum...? :-) :)
Ble det noe rabatter AJ?
Såvidt jeg vet er Onsløv svogeren i "Høy på pæra"...Gammelgutt skrev:onsløv er det trykkleif for åndsløv?.
Korrekt observert.Intruder skrev:Såvidt jeg vet er Onsløv svogeren i "Høy på pæra"...Gammelgutt skrev:onsløv er det trykkleif for åndsløv?.![]()
![]()
Blir sikkert mye kjas og mas med for stor/liten T-skjorte,så forstår det om det ikke blir noe av det.AJ skrev:Vi valgte vel å se det an litt siden vi ikke helt vet hvordan et salg bør skje...Svolp skrev:AJ skrev:Interessant...
Ble det noe rabatter AJ?
I utgangspunktet mener vi at dette er noe som i prinsippet bør skje direkte mellom selger og registrerte MCsiden.no brukere.
Men jeg kan sjekke det litt nærmere på nytt med brukeren som kom med forslaget/tilbudet...
Intruder skrev:Blir sikkert mye kjas og mas med for stor/liten T-skjorte,så forstår det om det ikke blir noe av det.AJ skrev:Vi valgte vel å se det an litt siden vi ikke helt vet hvordan et salg bør skje...Svolp skrev:AJ skrev:Interessant...
Ble det noe rabatter AJ?
I utgangspunktet mener vi at dette er noe som i prinsippet bør skje direkte mellom selger og registrerte MCsiden.no brukere.
Men jeg kan sjekke det litt nærmere på nytt med brukeren som kom med forslaget/tilbudet...
Finnes jo mange lokale trykkerier som kan lage T-skjorte med den logo DU ønsker.