SveinHa skrev: 27 jun 2023, 11:09
Jæv£a BMW-folk...
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere det men siden der stadig dukker opp nye småstikk 3 mnd senere så...
Ingen merket eller kommenterte ironien ved at jeg selv kjører BMW...
Ingen merket eller kommenterte at jeg avklarte situasjonen ved å bremse og DERETTER fløytet og kvelte sykkelen fordi jeg ikke var obs på hvilket gir jeg hadde den i...
Det er merkelig med nettsamfunn. Du kan velge å være hvem som helst siden ingen eller få vet hvem du virkelig er og så velger de fleste å være i overkant usympatiske... Jaja, jeg både tror og håper at dere er litt mer folkelige i det virkelige liv...
Jeg tenker spesielt på en kar jeg har fulgt på flere fora (ikke mcsiden.no så vidt jeg vet) i rundt 20 år og han irriterer på seg alle med sin i overkant arrogante besservisser oppførsel, får beskjed om å skjerpe seg, men han bare fortsetter og skryter i tillegg av at han ble kastet ut av et forum (bl.a. av undertegnede) på grunn av sin oppførsel for et par perioder... Men i det virkelige liv er han veldig både trivelig, saklig og ikke minst kunnskapsrik. Jeg har ikke møtt han personlig men kjenner folk som har det, jeg har bare snakket med han i telefonen et par timer...
Folk e løgne...

...eller som min halvt engelske kjæreste sier det: "The more I see people, the more I love my dog...".