mogs skrev: 09 sep 2023, 10:22 Da var baken planta i godstolen hjemme etter tidlig avgang fra campingen.Takk til AJ og dypen for topp kjørefølge, flotte områder jeg ikke har vært i før.
AJ i går kveld var ørepropper absolutt kjekke å ha.
![]()
Da satser vi på tidligere "avdelingsmøte" i -24mogs skrev: 09 sep 2023, 19:55 Jada, det var innafor, hele opplegget. Kan gjenta det. Men bort fra serveringa er helt klart nødvendig. Gjerne et avdelingsmøte litt tidligere på året når det er lengre lyst og ikke er så mye kondens og mygg.
![]()
Sanngrund Camping
Langs Glomma på Skarnes ligger Sanngrund – en 4-stjerners campingplass med hytteutleie og plasser til campingvogn, bobil og telt. Her er det lekeplass, badeområde, aktiviteter på vannet som båttur med eller uten fisking, kano, kajakk m.m. I kafeteriaen serveres det nydelig mat hver dag fra morgen til kveld.
Sanngrund Campingh er slett ikke noe dårlig valg!dypen skrev: 09 sep 2023, 20:33 Hva med avdelingsmøte i 2024 på Sanngrund Camping …![]()
https://sanngrund.no/nb
Sanngrund Camping
Langs Glomma på Skarnes ligger Sanngrund – en 4-stjerners campingplass med hytteutleie og plasser til campingvogn, bobil og telt. Her er det lekeplass, badeområde, aktiviteter på vannet som båttur med eller uten fisking, kano, kajakk m.m. I kafeteriaen serveres det nydelig mat hver dag fra morgen til kveld.
Helt innafor, helt klartdypen skrev: 09 sep 2023, 20:51 Som allerede nevnt Svensketur men masse dagsreiseruter i område Årnes, Skarnes, Sørumsand, Aurskog, Bjørkelangen osv Skotterud - Bjørkelangen![]()
Bra! Så gikk du ikke glipp av en strekning som mange flere enn vi som er lokale vet å sette pris påmogs skrev: 10 sep 2023, 17:52 Ikke tenk på det. Jeg kjørte langs fjorden tilbake så jeg fikk med meg den biten.Vi ser hva - 24 sesongen byr på.
![]()
Den biten langs Randsfjorden, er man hodt kjent med fra da man hadde kjærest i Valdres. Senere samboer. Flott vei..AJ skrev:Bra! Så gikk du ikke glipp av en strekning som mange flere enn vi som er lokale vet å sette pris påmogs skrev: 10 sep 2023, 17:52 Ikke tenk på det. Jeg kjørte langs fjorden tilbake så jeg fikk med meg den biten.Vi ser hva - 24 sesongen byr på.
![]()
!