CX'en så fin ut den, selv om den var litt frynsete i kantene... Velbrukt og braKjellrf skrev:Mye bra bilder, t.o.m. gamle CX'en min! 25 år siden den (og jeg) var på Troll i Fyresdal første gang sammen.
På lørdagskvelden måtte jeg høre på gutta på scenen, og fikk ikke lagt meg før halv 3. De kunne virkelig spille Floydmusikk. Synes bare de var heilt kanonbra! (siden andre mente noe annet).
Og mange trivelige gjensyn, som vanlig. 27'ende gangen jeg var på Troll i år. Kan ikke slutte nå.
Takk! CX'en har vært med på mye, men har lånt den bort siste 5 åra til fetter'n min. Dessverre har han latt den stå mye ute. Det syns på en gammel sliter. Faktisk første gangen jeg har kjørt den på de åra.AJ skrev:CX'en så fin ut den, selv om den var litt frynsete i kantene... Velbrukt og braKjellrf skrev:Mye bra bilder, t.o.m. gamle CX'en min! 25 år siden den (og jeg) var på Troll i Fyresdal første gang sammen.
På lørdagskvelden måtte jeg høre på gutta på scenen, og fikk ikke lagt meg før halv 3. De kunne virkelig spille Floydmusikk. Synes bare de var heilt kanonbra! (siden andre mente noe annet).
Og mange trivelige gjensyn, som vanlig. 27'ende gangen jeg var på Troll i år. Kan ikke slutte nå.![]()
27'ende gang på Troll![]()
Imponerende! Ække no' annet å si om det
Og med det; velkommen til Forumet, Kjellrf
Begynner å hjelpe her eller?? Bare vent til villblogginga begynner i slutten av oktober!OleB skrev:det er så lite trafikk inne på forumet nå at det er til å få abstinenser av![]()
Har hatt moderatorpanelet på servicecheron skrev:Begynner å hjelpe her eller?? Bare vent til villblogginga begynner i slutten av oktober!OleB skrev:det er så lite trafikk inne på forumet nå at det er til å få abstinenser av![]()