the1slayer skrev:riighhttt

En av de bedre av de styggeste

the1slayer skrev:riighhttt
Det er ikke Elton John sin da?the1slayer skrev:riighhttt...ninja har torpedert et 70talls puddelrock band eller noe
AHAA skal tipse globeline og jentene dine at du ønsker slik sykkelGlobe skrev:Holy Crap...det må være noe av det....ja...ja....nei..nei..har ikke ord
![]()
tonti skrev:
For meg er dette noe av det styggeste...
Da tar jeg mer enn gjerne en Dax eller en av scooterne istedenfor, nårsomhelst :-)
Merklig dette, når en tråd som dette kommer opp, finner jeg alltid flere av mine absolutte favoritter i den, som f.eks Dax'en
Huff, hvilken skjending! Stakkars YBR!Banditmannen skrev:Her er også en som har "pynta" litt på sykkelen sin!
Kanskje han var inspirert av denne, YBR Diversion...LilleMann skrev:Huff, hvilken skjending! Stakkars YBR!Banditmannen skrev:Her er også en som har "pynta" litt på sykkelen sin!Han har visst misforstått meningen med NAKENsykler
AAAAARRRHH! My eyes!Banditmannen skrev:Kanskje han var inspirert av denne, YBR Diversion...LilleMann skrev:Huff, hvilken skjending! Stakkars YBR!Banditmannen skrev:Her er også en som har "pynta" litt på sykkelen sin!Han har visst misforstått meningen med NAKENsykler
![]()
Er det ikke snakk om at de kanskje kommer med en elktrifisert utgave av denne?.hansraymond skrev:Hva design teamet på Bmw motorrad werke tenkte da de konstruerte denne kan man jo lure på..![]()
![]()
![]()
kan jo også lure på hvorfor de har sluttet å produsere den da..
WTF??Gammelgutt skrev:Er det ikke snakk om at de kanskje kommer med en elktrifisert utgave av denne?.hansraymond skrev:Hva design teamet på Bmw motorrad werke tenkte da de konstruerte denne kan man jo lure på..![]()
![]()
![]()
kan jo også lure på hvorfor de har sluttet å produsere den da..