Lang våt tur i dag, oppkjøring i morgen! :)

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
Brukeravatar
stiandre
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
Kontakt:

Re: Lang våt tur i dag, oppkjøring i morgen! :)

Legg inn av stiandre »

Elolz skrev:
stiandre skrev:Sjekk av vandelen???
Vandel
Søknaden din blir sendt til vandelskontroll hos politiet. Det må ikke ha gått mer enn 6 måneder fra vandelen ble kontrollert når du går opp til prøve.
Fra: http://www.vegvesen.no/Forerkort/Forero ... stemmelser
Ah..ok...hakke fått med meg det.... Jaja...går vel greit om man ikke har finni på noe tull :thumleft

Brukeravatar
ShadowRider
Motorsykkelen din: Honda CB 750 F2 1994

Legg inn av ShadowRider »

stiandre skrev:
Elolz skrev:
Vandel
Søknaden din blir sendt til vandelskontroll hos politiet. Det må ikke ha gått mer enn 6 måneder fra vandelen ble kontrollert når du går opp til prøve.
Ah..ok...hakke fått med meg det.... Jaja...går vel greit om man ikke har finni på noe tull :thumleft
Har nok tulla litt, men ingenting som er registrert :P Problemet er at detta byråkratiet skal bruka så inni granskauen lang tid på å sjekke det" Og innen den blir godkjent er det sikkert fullt på alle oppkjøringer ut året :S
Kjører: Honda CB750 F2 94'
Tidligere: Honda VT125c Shadow 99'

Brukeravatar
stiandre
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6F - 650kubikk - 2011 modell
Kontakt:

Legg inn av stiandre »

ShadowRider skrev:
stiandre skrev:
Elolz skrev:
Vandel
Har nok tulla litt, men ingenting som er registrert :P Problemet er at detta byråkratiet skal bruka så inni granskauen lang tid på å sjekke det" Og innen den blir godkjent er det sikkert fullt på alle oppkjøringer ut året :S
Du skal være glad du ikke bor i Oslo for da kunne du like godt planlagt oppkjøring neste år... ](*,)

l-k-p
Motorsykkelen din: Flere

Legg inn av l-k-p »

Stå på gutt, dette går nok bra. Og nytelsen blir virkelig bra, når du har lappen i lomma.

Brukeravatar
Duke 125
Motorsykkelen din: Ktm Duke 125 2011

Legg inn av Duke 125 »

Elolz skrev:
Duke 125 skrev:vet du hva som står på underskiltet der. Det er jo to felt her.og slik jeg oppfatter det er det bare feltet til høyre som er forbudt å kjøre i ..
jeg har kjørt forbi der sikkert 1000 ganger men husker ikke hva som står på det skiltet.men skal sjekke det opp nærmere i morgen..
Det burde vel stått et skilt på andre siden også viss det var forbudt å kjøre inn der også..????
Virker som det står gjelder ikke buss, og det er vel også det mest logiske med tanke på at det ser ut som en snuplass for buss :-k

riktig at det står "gjelder ikke buss" men her er jo frisiktsonen fjernet i krysset av trær :[-X .som skulle vert fjernet .man har ingen sjanse til å se dette skiltet .så for en som ikke er kjent .vil det være umulig å få øye på dette skiltet før en har kjørt inn til høyre,evt stoppet opp i krysset. og siden det er enveiskjørt så kan man vel heller ikke snu? :doh
Duke

Svar