Her er det typisk norsk sommer med 10-15 grader, sporadiske regnbyger og nede i 7 om natten.
Bortsett fra blaffet av sommer i slutten av mai, så lurer man på hvor den skikkelige sommeren blir av...

Sirmione er vakkert! Anbefaler Hotel Eden hvis dere skal sove over, de har også parkering innenfor "muren"ojda skrev:Ok? jeg har tid til å være lydig jeg![]()
Hva er det med Sirmione???
I andre enden av sjøen for det jeg er nå,
men et hotellromm av bedre standard,
skal vel la seg gjøre å skaffe
Forsto ikke om du har vært i sirmione eller ikke...?ojda skrev:Det ble ikke noe Sirmione på oss, ivertfall ikke borgen......for så å bevege oss til Sydsiden rett før Sirmione i går.
Fantastisk sted.
Sirmione er egentlig etter den parkeringsplassen, borgen er porten til byen.Det er ett lite sted, dere hadde gått rundt på 20 minutter, Gardasjøens høydepunkt!ojda skrev:Så vidt jeg forstod heter hele det lille stedet Sirmione? å der har jeg jo vært.
Vi var sogar helt framme ved den siste parkeringsplassen før borgen,
men fant ut at det ble for varmt å gå rundt der i tette mcbukser og støvler i dag.
JanK skrev:Sirmione er egentlig etter den parkeringsplassen, borgen er porten til byen.Det er ett lite sted, dere hadde gått rundt på 20 minutter, Gardasjøens høydepunkt!ojda skrev:Så vidt jeg forstod heter hele det lille stedet Sirmione? å der har jeg jo vært.
Vi var sogar helt framme ved den siste parkeringsplassen før borgen,
men fant ut at det ble for varmt å gå rundt der i tette mcbukser og støvler i dag.
Dette må du fortelle mer omlazyboy skrev:Det lover jammen godt Artic tiger, for i morgen lander jeg i dine trakter for og hente en Tiger ned til østlandet
Dette vil vi gjerne vite litt mer omlazyboy skrev:Det lover jammen godt Artic tiger, for i morgen lander jeg i dine trakter for og hente en Tiger ned til østlandet
Det høres nydelig ut " Å se på" Men begynner det snart å bli litt sommer oppe hos deg da?ArcticTiger skrev:Dette ser virkelig deilig ut Ojda![]()
![]()
Og ikke så verst her heller i kveld forresten, skyene letna i kveld og solen kom frem og skinner fra lav vinkel på irrgrønne skoglier og nysnø-dekte fjell, jeg sitter i sola nå kl 23.03 og ser på bildene dine