Joda, er klar over den, men det er vel ikke vanlig at slikt skjer mens man kjører MC vel?SuperMorten skrev:Kjør noen ganger motorveien inn og ut av Oslo sånn at du ser pendlerne. De som kjører hver dag. Disse er farlige. For mange av disse er kjøring en kjedelig rutinepreget handling. Mange benytter seg av å spise, ringe, oppdatere Facebook, sms, se på tv, få unna fakturaer fra i går, lese avisen og sikkert mye annet, men å følge med på trafikken gjør de ikke. Jeg syns at alle som kjører rundt med en eller annen form for kamera på seg, burde gjøre ditt beste for å få bilfører og regnr på film, og gi dette til f.eks UP.Bjerknez skrev:Du er ikke EKTE MC'er før du klarer å lese avisen SAMTIDIG som du kjører og faktisk få med deg innholdet. Synes jeg ser det!SuperMorten skrev:Synes det er helt greit at de er ute.Jeg ønsker meg derimot et større fokus på ukonsentrerte sjåfører. Dvs folk som skal gjøre alt mulig annet enn å kjøre samtidig med at de kjører.. Gjelder i svært liten grad mc-førere, da vi har for mye turbulens til å lese avisen mens vi kjører, evt gjøre kontorarbeid..
![]()
Akkurat mobilbruk etc. skal jeg nok fint klare meg uten mens jeg kjører MC ja :-)å
I så fall så skal ikke jeg til hovedstaden vertfall