Hells Angels utkastet fra lokalene i Oslo..og inn igjen

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
sotOle
Motorsykkelen din: Ja

Re: Hells Angels utkastet fra lokalene i Oslo..og inn igjen

Legg inn av sotOle »

simpson skrev:
Storm skrev:Og hvem er Mia gift med da Simpson? :lol
Ikke det at jeg er noen stor Mia fan, men hu er vel gift med en fotograf eller noe sånt som ikke er bad ass HA mann :knegg

https://www.politi.no/vedlegg/lokale_ve ... g_1096.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette er selvfølgelig propaganda på høyt nivå.
Dette er jo absolutt noe Politiet gjør for å overbevise deg om at det de sier og mener er det riktige bildet.
Nå er ikke jeg så naiv og stoler blindt hverken på politiet eller staten for den saksskyld.
HA eller andre 1% klubber utgjør ingen trussel for deg eller meg eller samfunnet for øvrig, men det er det mange andre som gjør.
En asylsøker drepte fler personer på en gang for ett par dager siden enn noen 1% klubber i Norge har gjort til sammen, så jeg vet hvem jeg bør frykte og ikke.
Jeg blir vel egentlig litt oppgitt når det hevdes at politiets rapport blir betegnet som propaganda på høyt nivå. Hvilket motiv skulle så politiet ha for å drive en slik propaganda??

Når HA og andre 1% bander, i hvert land de eksisterer blir betegnet av landenes politi som en kriminell organisasjon, hva er da grunnlaget for å tro at HA i Norge skiller seg ut fra alle andre land?

Dette blir jo like søkt som om noen søkte opptak i den sicilianske Mafia. For så å hevde at de er da slett ikke kriminelle, men bare for at de liker livsstilen.

Interesserte kan for eks google FBI og Hells Angels for mer informasjon.

Nå tar vel også NMCU avstand fra disse 1% gjengene og jeg må si at jeg er noe overrasket over at på et forum jeg trodde sto nærmere NMCU enn HA, at det ikke er en mer unison avstandstagen til HA og 1% erne.

Brukeravatar
erik m
Motorsykkelen din: jawa CZ 350 56 og BMW r1100rs 93

Re: Hells Angels utkastet fra lokalene i Oslo..og inn igjen

Legg inn av erik m »

De fleste av oss er vel helt soleklare på at dette er kriminelle bander på linje med mafia. Eller mer korrekt; værre enn de fleste av de mafiaorganisasjonene vi har i Norge i dag.
Om noen av våre forumskamerater ikke helt skjønner alvoret og står i ferd med å rote seg inn i disse organisasjonene er det bare ett råd å gi: kom dere unna så fort dere kan, før dere sitter i det opp til halsen!

Svar