Den peneste streetfighteren?
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Sted: Trondheim
Re: Den peneste streetfighteren?
Sier meg enig der En Streetfighter 848 i enten rød eller gul hadde vært konge når tunglappen kasseres
Re: Den peneste streetfighteren?
Største forskjellen på en Ducati Street fighter og de andre, er at dette er en naken superbike uten plast.
Det betyr at det er samme ramme og samme komponenter som på supebikene og derfor samme råe egenskapene.
De fleste andre fightere, med noen få unntak er bygget på helt ordinære gatesykler med helt ordinære komponenter i fjøring, bremser osv.
Ducati sine street fightere har samme bremsene og fjøring som det mange av konkurentene kun bruker på sine toppmodeller i RR
Det betyr at det er samme ramme og samme komponenter som på supebikene og derfor samme råe egenskapene.
De fleste andre fightere, med noen få unntak er bygget på helt ordinære gatesykler med helt ordinære komponenter i fjøring, bremser osv.
Ducati sine street fightere har samme bremsene og fjøring som det mange av konkurentene kun bruker på sine toppmodeller i RR
Re: Den peneste streetfighteren?
Ducati har en av de fineste street fighterne og den har også gode kjøreegenskaper.simpson skrev:Største forskjellen på en Ducati Street fighter og de andre, er at dette er en naken superbike uten plast.
Det betyr at det er samme ramme og samme komponenter som på supebikene og derfor samme råe egenskapene.
De fleste andre fightere, med noen få unntak er bygget på helt ordinære gatesykler med helt ordinære komponenter i fjøring, bremser osv.
Ducati sine street fightere har samme bremsene og fjøring som det mange av konkurentene kun bruker på sine toppmodeller i RR
Men den faller litt imellom to stoler, feks så har den ikke motoren og geometrien til å være en utfordrer på bane, den er også noe stiv og ukomfortabel som en ren gatesykkel.
Touno'n og den nye KTM'n er soleklare favoritter som wannabe rr og banekjøring.
Kawa'n, BMW'n, Honda'n og Suzuki'n framstår som mer gatetilpasset.
Duc'n og Triumph'n er litt midt imellom, gode kjøreegenskaper på begge men mangler litt futt...
Ducati har alltid vært eksklusivt, så den vil alltid stå høyt på ønskelista, min også
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Re: Den peneste streetfighteren?
Den er akurat så stiv som en Duc superbike. Og det er nok stivere enn en Goldwing ja.MH434 skrev:Ducati har en av de fineste street fighterne og den har også gode kjøreegenskaper.simpson skrev:Største forskjellen på en Ducati Street fighter og de andre, er at dette er en naken superbike uten plast.
Det betyr at det er samme ramme og samme komponenter som på supebikene og derfor samme råe egenskapene.
De fleste andre fightere, med noen få unntak er bygget på helt ordinære gatesykler med helt ordinære komponenter i fjøring, bremser osv.
Ducati sine street fightere har samme bremsene og fjøring som det mange av konkurentene kun bruker på sine toppmodeller i RR
Men den faller litt imellom to stoler, feks så har den ikke motoren og geometrien til å være en utfordrer på bane, den er også noe stiv og ukomfortabel som en ren gatesykkel.
Touno'n og den nye KTM'n er soleklare favoritter som wannabe rr og banekjøring.
Kawa'n, BMW'n, Honda'n og Suzuki'n framstår som mer gatetilpasset.
Duc'n og Triumph'n er litt midt imellom, gode kjøreegenskaper på begge men mangler litt futt...
Ducati har alltid vært eksklusivt, så den vil alltid stå høyt på ønskelista, min også
Kan ikke skjønne at du mener at Duc mangler futt da Diavel har 162 hk. Med en toppfart på bare 240 kmt, så sier det seg selv at den har en vanvittig aks.
Er ikke noen fightere på markedet som er i nærheten av det.
Ikke noen RR sykler som tar den i o-100 heller.