Bra samling, men det kan jo fort hende at det kommer forslag om et par-tre til...

Jeg sjekker opp dette så snart jeg har tid.Ragnhild skrev:Dennehadde vi da fra før?
Men vi har to vet-ikke smileys Og begge heter : dontknow
Kan ikke den ene hete :vetikke ?
Ja, da har jeg endret den ene "Vet Ikke" (den eldste av de to...) fra ":dontknow" til ":vetikke".AJ skrev:Jeg sjekker opp dette så snart jeg har tid.Ragnhild skrev:Dennehadde vi da fra før?
Men vi har to vet-ikke smileys Og begge heter : dontknow
Kan ikke den ene hete :vetikke ?
Mener du at vi hadde "Not Worthy" fra før?![]()
Jeg mener vi ikke hadde den, men...![]()
Samma det, nå er den på plass i hvert all.
Jaaaada...Ragnhild skrev:Blir så bra så :=D>
Bra!GSXR skrev:Funker dette AJ
Hei AJ, dette er en grei sakAJ skrev:Bare en test for å se om linker (URL'er) skiller seg ut fra den vanlige teksten før man beveger muspeker over teksten. Jeg mener at URL'er bør gjøre synligere slik at den skiller seg ut fra øvrig tekst slik det gjøres på MC-Forumet, jfr. utsnittet nedenfor...:Her ser man at teksten allerede har en annen farge og understrek før musepeker sveiper over teksten. Når musepeker legges over URL teksten endrer bakgrunnsfargen og markerer linken ytterligere.
Noe lignende bør vi ha her hos oss.
Hos oss ser det imidlertid slik ut:
Montering av Symtec varmeholker
URL teksten blir først framhevet når peker beveges over teksten. Jeg vil gjerne ha det slik at URL teksten har en forhåndsdefinert annen farge, gjerne rød, og at teksten framheve ytterligere med understrek slik den i dag allerede gjør.