Ninja H2(R)
Re: Ninja H2(R)
Snadder! Blir spennende å se hva tallene blir :-)
Re: Ninja H2(R)
Ikke akkurat det vakreste endestykket på gateversjonen ..


Front




Front


Re: Ninja H2(R)
Holy, meget lækkær 
Bortsett fra potta haha

Bortsett fra potta haha
Sist redigert av Toven den 04 nov 2014, 11:59, redigert 1 gang totalt.
Re: Ninja H2(R)
Kawapromo
[video]https://www.youtube.com/watch?feature=p ... tAbCl6q864[/video]
[video]https://www.youtube.com/watch?feature=p ... tAbCl6q864[/video]
- ejs
- Innlegg: 1635
- Registrert: 25 jun 2004, 23:52
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
- Bosted: 4645 Nodeland
Re: Ninja H2(R)
simpson skrev:Det har du fullstendig rett i.ejs skrev:Kawasaki kom med 750turbo høsten 1983...simpson skrev:
Turbo funker fra 8000 rpm.
Hvor trenger du mer effekt på en sykkel? Ved 10000?
Nei, fra bunnen av, og det gir kompressor og ikke turbo.
Den hadde fullt ladetrykk ved 5000 RPM på motoren ved full belastning.
Begynte å mate (overtrykk) ved ca:2800-3000 RPM.
Men for aa klare dette hadde de turbo paa storrelse med en knytteneve og ett ladetrykk saa lavt at de ikke hadde mer effekt enn vanlige sugemotorer.
De gikk derfor akkurat like daarlig som de andre syklene paa den tiden.
Dette var en gimmic Honda kom med paa CX og de andre fulgte paa.
Varte bare ett par aar da det ikke hadde noen suksess.
Skal turbo ha noien effekt overhode nytter det ikke med det eksemplet du kom med, dessverre.

Vet ikke det...
Satt en den i race mode og luftfilter direkte paa turboen fikk en 135hk paa veiva..
If it ain't broke, I'll break it.