Så vidt jeg vet selges denne kun i hjemlandet. Introdusert i 1991 og produseres fortsatt.
Stilmessig helt i tråd med storesøstrene W650 og W800

Javisst var det det. Jeg hadde en komplett XT liggende i garagen, i plastposer og pappesker, i mange år.sotOle skrev:
Yamaha SR500
Yamaha XT500
Det var to perler det
Kunne gitt en del riksdaler for en slik.... Bare synd de koster så inn i helvete mye mer enn jeg kunne eller har muligheten å gi
Kommer vel an på hvor mye kan gi det, men har da sett fine slike til 30-40K, som jeg ikke syns er så ille...LordShaft skrev:Kunne gitt en del riksdaler for en slik.... Bare synd de koster så inn i helvete mye mer enn jeg kunne eller har muligheten å gi![]()
Note 4
Hva med denne da? Kanskje litt i nyeste laget...?LordShaft skrev:Jeg vil ha den så original som mulig... Å har ikke funnet noen under 60 k
Note 4
Og supergo å kjørebiker7 skrev:Kan vel kanskje nevne denne sykkelen også som en av Østens perler: ZX12R (ikke for å være partisk altså) Syns den fortsatt klarer seg bra utseendemessig (og motormessig), sammenlignet med de fleste andre nyere og eldre "Hyper-tourere"
Oohh ye !Kawagutten skrev:Og supergo å kjørebiker7 skrev:Kan vel kanskje nevne denne sykkelen også som en av Østens perler: ZX12R (ikke for å være partisk altså) Syns den fortsatt klarer seg bra utseendemessig (og motormessig), sammenlignet med de fleste andre nyere og eldre "Hyper-tourere"
Denne sykkelen er noe av det feteste du finner fra den tidsepoken. ...herregud for et smykkebiker7 skrev:Kan vel kanskje nevne denne sykkelen også som en av Østens perler: ZX12R (ikke for å være partisk altså) Syns den fortsatt klarer seg bra utseendemessig (og motormessig), sammenlignet med de fleste andre nyere og eldre "Hyper-tourere"