Nå skulle jeg nemlig på jobben, og det regner!
Ikke kult å tilbringe en hel dag i surklevåte sko.
Jadda! Jeg vet, man får som fortjent.

Snikkeren skrev:Akkurat nå har jeg sendt melding til Globe om at kaffen er klar.
Grattis MompenMompen skrev:Venter på å få MC-lappen, alt klart unntatt bokstaven på plastkortet
Denne gikk meg hus forbi i går. Gratulerer med riktig bokstav på førerkortet.SheDevil skrev:Grattis MompenMompen skrev:Venter på å få MC-lappen, alt klart unntatt bokstaven på plastkortet
Det er godt at leserne av forumet er klare i hodetSheDevil skrev:Endelig klar nok i huet til å lese gjennom litt av hva som har skjedd her inne på forumet i de siste dagene.
Skal ikke skryte på meg å være klartenkt, men klar nok i huet til lese litt, er jegArcticTiger skrev:Det er godt at leserne av forumet er klare i hodetSheDevil skrev:Endelig klar nok i huet til å lese gjennom litt av hva som har skjedd her inne på forumet i de siste dagene.Er visst ikke alltid at vi skribenter er like klar-tenkte
Hehe, den er som sagt ikke riktig i boks enda.. Kanskje jeg skulle formulert meg litt annerledes? Det jeg mente er at jeg har sykkel og alt utstyret klart, men mangler kun å få den siste bokstaven på førerkortet. Dvs 29 Juli er det enten eller (Oppkjøring!)Snikkeren skrev:Denne gikk meg hus forbi i går. Gratulerer med riktig bokstav på førerkortet.SheDevil skrev:Grattis MompenMompen skrev:Venter på å få MC-lappen, alt klart unntatt bokstaven på plastkortet![]()
![]()
![]()