Du virker rimelig bestemt denne gangen, syns jeg. Synd...
Jeg håper de fleste her inne oppfatter dette treffet som et lavterskel-tilbud, for å si det sånn.
Det eneste som kreves av folket er at de går en runde med seg sjøl og finner ut at "jo, dette har jeg lyst til å prøve å være med på" og tenker videre at "også så fin mulighet til å treffe folk jeg har snakka med på MCsiden.no da, gitt!" og videre "og ingen av dem virker å være "farlige" heller...

".
I tillegg kreves det at folket selv sørger for inkvartering, men det har vi jo alle gjort et par ganger tidligere i livene våre...
Spøk til side; poenget er at dette treffet skal være helt uten krav til den enkelte annet enn at de våger å gjøre seg kjent med andre her fra MCsiden.no. Så velger man helt suverent hvor åpen man vil være om seg selv. Ingen krav om utlevering av noe slag, ingen krav til prestasjoner når det gjelder MC-kjøring, kunnskapsnivå, ønske om å delta i treffleker osv. osv.
Mye nevnt og sikkert mye glemt, men det var disse tingene jeg kom på i farten.
Og nå kjenner jeg at smertene i armen er på full fart tilbake og dermed blir det en laaaang pause i skrivingen fra meg fra nå av. Vil nemlig
ikke gå glipp av Karlstad-treffet pga. av 'tennisalbuen' jeg har.