LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*
- bshagen
- Motorsykkelen din: 2014 Ducati 899 Panigale
Re: LordShaft - *Akrapovic montert! Film og bilder S.27*
Må ha meg en jeg og, så kan vi møtes på fjellet! 

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Ja, men hva venter du påbshagen skrev:Må ha meg en jeg og, så kan vi møtes på fjellet!

-
- Kontakt:
Hahaha strålende :-D Ja men det er jo ikke så lenge til
Da blir det møte på fjellet (høres kanskje litt tvilsomt ut, men la gå) 

- bshagen
- Motorsykkelen din: 2014 Ducati 899 Panigale
Haha, det var ment som en spøk, men et S1000RR-møte må jo gå an å få til på et vis!
Men ja, når jeg får feriepenger, så skal jeg regne litt på finansieringen, kommer litt an på offshore-bonuser, andre utgifiter osv osv, men jeg håper jeg kommer opp med et positivt tall. :-)
Lurer forresten på om jeg skal gå for 2010-11 modellen, det er litt å spare, faktisk 50-60 000,-
Spørsmålet er om jeg vil kunne merke endringene de har gjort med 2012-modellen, siden jeg ikke akkurat deltar i Isle of Man TT.

Men ja, når jeg får feriepenger, så skal jeg regne litt på finansieringen, kommer litt an på offshore-bonuser, andre utgifiter osv osv, men jeg håper jeg kommer opp med et positivt tall. :-)
Lurer forresten på om jeg skal gå for 2010-11 modellen, det er litt å spare, faktisk 50-60 000,-
Spørsmålet er om jeg vil kunne merke endringene de har gjort med 2012-modellen, siden jeg ikke akkurat deltar i Isle of Man TT.

-
- Kontakt:
Hehe var en liten spøk fra min side også.
Jeg tror ikke du kommer til å merke noe særlig forskjell om du går for en tidligere modell. Det er ikke så store forskjellene som er utbedret.
Jeg kan sikkert finne en liste over de forskjellene som er. Vet jeg leste den inne på s1000rr forumet.
Sendt med Note2
Jeg tror ikke du kommer til å merke noe særlig forskjell om du går for en tidligere modell. Det er ikke så store forskjellene som er utbedret.
Jeg kan sikkert finne en liste over de forskjellene som er. Vet jeg leste den inne på s1000rr forumet.
Sendt med Note2
-
- Kontakt:
Dette er kjenninger av oss, men ikke noe som dro i regi av det jeg var med på.
De hadde eget lag på lik linje med oss. Men de har vært med på oppkjøringen før TM la med oss :-)
Utrolig bra artikkel som flere burde lese :-) Det var utrolig artig å være med på.
De hadde eget lag på lik linje med oss. Men de har vært med på oppkjøringen før TM la med oss :-)
Utrolig bra artikkel som flere burde lese :-) Det var utrolig artig å være med på.

Kikket litt på nettet ang heving av s1000rr, skal være en justering på toppen demperen din som heiser hekken :-)
De sier at det " significantly improves turn-in"
De sier at det " significantly improves turn-in"
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Kontakt:
Jeg sitter faktisk å kikker litt på nettet og dette selv:thumleft
Jeg er såpass høy også, hadde på ingen måte gjort noe å heve hekken litt. Men dette blir bare gjort om sykkelen blir bedre å kjøre. Hva vil jeg risikere å "miste" om noe i det hele tatt?
Skulle hatt en skikkelig gjennomgang på demperne også. Dette er noe jeg ikke kan en skit om
Sendt med Note2
Jeg er såpass høy også, hadde på ingen måte gjort noe å heve hekken litt. Men dette blir bare gjort om sykkelen blir bedre å kjøre. Hva vil jeg risikere å "miste" om noe i det hele tatt?
Skulle hatt en skikkelig gjennomgang på demperne også. Dette er noe jeg ikke kan en skit om
Sendt med Note2
Det er to ting som kan være negativt, sykkelen blir høy så en ikke rekker ned med beina,LordShaft skrev:Jeg sitter faktisk å kikker litt på nettet og dette selv:thumleft
Sendt med Note2
det andre er at den kan bli noe ustabil rett frem i høy fart hvis en hever for mye..
Du får søke litt hvor mye du kan heve, zx10r'n kan en ihvertfall ta 10-12mm skiver før det merkes noe ustabilitet...
Er iallefall det beste jeg har gjort med sykkelen

-
- Kontakt:
Sier takk for tipset.... Driver å undersøker litt på nettet rundt dette nå
Måtte bare ha meg en fresh innstall på mac'en min.
Den er ca 1 år gammel nå, og følt at den har jobbet litt tregt siste tiden. Har installert en masse drit, prøvd og avinstallert igjen. Dette er ikke noe spes gunstig om det er mac eller pc. Så en formatering og reinstall gjorde underverker
Blir spennende å se hvordan film redigeringsprogrammet responderer nå

Måtte bare ha meg en fresh innstall på mac'en min.
Den er ca 1 år gammel nå, og følt at den har jobbet litt tregt siste tiden. Har installert en masse drit, prøvd og avinstallert igjen. Dette er ikke noe spes gunstig om det er mac eller pc. Så en formatering og reinstall gjorde underverker

Blir spennende å se hvordan film redigeringsprogrammet responderer nå

Ja, treg pc er irriterende! 

-
- Kontakt:
Pc kastet jeg bokstavligtalt ut gjennom vinduet for ca ett år siden. Det skal aldri inn i huset igjen! Fy flate så mye problemer jeg har hatt med pc om gjennom oppvekstenMH434 skrev:Ja, treg pc er irriterende!

Nå går det i eple. å det fungerer helt utmerket til mitt bruk, bare synd det koster så mye mer! :-)å
Bruker stort sett Ipad om dagen, aldri noe tull der :-)