Så må jeg få bestillt meg 800 km service, så bajken er klar til jeg kommer hjem fra havet den 4.sept :)

Snart halvveis i innkjøringen, kan dra på til 6000, og så mye mer trenger man ikke i hverdagen:oops:

Jeg kan forsikre om at det klistremerket er borte allerede :)LordShaft skrev:Den lappen der bør du fjerne, jo fortere jo bedre... Hvis ikke får du et slikt kjempefestelig skille på tanken som aldri blir borte
Sony Z2
LordShaft skrev:Selvfølgelig kan jeg hjelpe deg med det!! Skulle bare mengle![]()
Men bare om du lover å ta meg med på en kjøretur når du kommer hjem igjen
Olav K skrev:LordShaft skrev:Selvfølgelig kan jeg hjelpe deg med det!! Skulle bare mengle![]()
Kjøretur skal det bli, jeg må få kjørt opp Pirellidekkene før vinteren :-D
Håper og tror på noen fine dager i september... har du noen ønsker for tur? Spørs nok om ikke Znirlen vil henge med også...
Jeg bor ikke her, jeg bare er her en hel del.... Frk. Fryd har sitt, og jeg har mittZadnez skrev:er det på naterstad du bor i omvikedalen?... da er vi jo naboer når jeg er hjemme, svigerfar min bor på elvarhaug rett nedenfor ved elva
Rolig på nattskift?? På Scarabeo 8?? Jaja det måtte jo skje det også, engangZnirlN skrev:Olav K skrev:LordShaft skrev:Selvfølgelig kan jeg hjelpe deg med det!! Skulle bare mengle![]()
Kjøretur skal det bli, jeg må få kjørt opp Pirellidekkene før vinteren :-D
Håper og tror på noen fine dager i september... har du noen ønsker for tur? Spørs nok om ikke Znirlen vil henge med også...
Sitte ut her på nattskift å har lite å gjør å en heil del lesing på Kant`1ns sin biker logg å ta igjen.
Masse god lesing her Olav. Savne turan våre og er litt sjalu på alle som har fått bli med deg![]()
Kjenne savne etter det som står i garasjen e stort![]()
E heilt klar med på tur. Bare gi beskjed om tid å sted
Gratulere med ny sykkel forresten![]()
Rekne med jeg får prøve denne :)
Heter vel ikke Naterstad nei.. men het ikke de som drev gården Naterstad?... husker ikke lenger:) Det er ikke T.S men A.S :) Hadde det vært T.S hadde han nok satt dere på glattcelle hele gjengen:)Olav K skrev:Jeg bor ikke her, jeg bare er her en hel del.... Frk. Fryd har sitt, og jeg har mittZadnez skrev:er det på naterstad du bor i omvikedalen?... da er vi jo naboer når jeg er hjemme, svigerfar min bor på elvarhaug rett nedenfor ved elva![]()
Men det er ikke på Naterstad, for det ligger vel i Guddal men gården her kalles Heimdal.
Elvarhaug ja, det ser jeg rett ned på akkurat nå :) Knallflott plass :)
Da får du gi en lyd neste gang du er her... mr T.S?
A.S.... jeg fikk litt hjelp med den "T.S", men joda, Naterstad er riktig, svigerfar hadde tilnavnet "Apisen" :-)Zadnez skrev:Heter vel ikke Naterstad nei.. men het ikke de som drev gården Naterstad?... husker ikke lenger:) Det er ikke T.S men A.S :) Hadde det vært T.S hadde han nok satt dere på glattcelle hele gjengen:)Olav K skrev:Jeg bor ikke her, jeg bare er her en hel del.... Frk. Fryd har sitt, og jeg har mittZadnez skrev:er det på naterstad du bor i omvikedalen?... da er vi jo naboer når jeg er hjemme, svigerfar min bor på elvarhaug rett nedenfor ved elva![]()
Men det er ikke på Naterstad, for det ligger vel i Guddal men gården her kalles Heimdal.
Elvarhaug ja, det ser jeg rett ned på akkurat nå :) Knallflott plass :)
Da får du gi en lyd neste gang du er her... mr T.S?