Desmo's skriverier.
Re: Desmo's skriverier.
Vel-vel, da var forhjulet til Neil i balanse, og montert igjen. Hadde det blitt bart på veien bort til hovedveien, kunne det nok hendt at jeg hadde trillet en tur. Men det ligger så mye snø og is der, at det ikke er fristende å balansere seg bort på bar asfalt. 

We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Var innom og kikket på TDM'en idag...Desmo skrev:Vel-vel, da var forhjulet til Neil i balanse, og montert igjen. Hadde det blitt bart på veien bort til hovedveien, kunne det nok hendt at jeg hadde trillet en tur. Men det ligger så mye snø og is der, at det ikke er fristende å balansere seg bort på bar asfalt.
Lengter meg nesten syyyk etter å få tatt'n ut...

Å få tatt'n helt ut!!
Akkurat som jeg ikke har nok problemer fra før...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Dè problemene er det bare èn som kan gjøre noe med AJ, og det vet du vel mest om selv?
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Sant nok... Og ja, det jobbes målrettet og konstruktivt med problemene...Ragnhild skrev:Dè problemene er det bare èn som kan gjøre noe med AJ, og det vet du vel mest om selv?

Men mye vil bli bedre så snart sykker'n kan tas fram. God og og uvurderlig terapi er viktige stikkord... :)

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Heh! Det er jo en Triumph, jo. Ja, det er MOTORsykler, det. Åsså Ducati selvfølgelig! 

Pogo
Pogo
Det er så vårlig på Toten om dagen. NOT!!!!! -11 og -15 i går og i dag. Dessuten er det meldt snø i morgen. Jammen sa jeg vår.
Legg til et nokså solid isdekke på det meste av Mjøsa, noe som er med på å holde lave temperaturer ved like, så er våren utsatt på ubestemt tid. Jeg vet jeg er survete som en forurettet 6-åring, men hva kan en PMS-plaget totning gjøre? Gå i garasjen og se på parkerte motorsykler? Begynner å bli litt lei det nå. De har jo stått der en god stund. Om jeg kunne ønske meg et værskifte, ville jeg hatt +grader hele døgnet, regn og vind i en god ukes tid. Det ville ha gjort monn på snøsmelting og fått vasket bort saltet på veiene. Men når en ønsker seg slikt vær, så får en det ikke. Da blir det klart og kaldt. Det er nesten så herr og fru Strert kommer på besøk. 

Pogo
Pogo
Men nå har da våren kommet Desmo? Sola skinner og veiene er suverene. Løp og kjør !!! 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Jeg ligger værfast på grunn av 30 meter snø og is. Det er avstanden fra garasjen til bar vei. Er lettere desperat på grunn av det. Det er for mye å hakke bort.
Pogo
Pogo
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
I Holmenkollåsen har de varmelabler i innkjørselen,var det
noen som sa........?
noen som sa........?

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
Det er i Holmenkollåsen,det. Dette er på flatbygda på Toten, her lar vi høyere makter ta seg av tininga. Det tar litt lengre tid, men strømregninga blir lavere. 

Pogo
Pogo
Ja, dette ble en merkedag i 2009. Det var første dagen det regnet på Toten. Nesten oppbyggelig å se på hvordan det sildret og rant i dag. Det hjelper på den siste hindringa for MCkjøring, nemlig isen på gårdsplassen. Hadde gårdsplassen vært flat, hadde ikke litt is stoppet meg, men det er den nå engang ikke. Det har vært slik at jeg fint kunne få sykkel UT av garasjen,men værre å få den inn i igjen. Motbakker er noe herk.
Pogo
Pogo
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Jeg, på gærne sida, er litt heldigere med innkjørselen av og til,men ellers ligger
vi i de bedrestilte strøk rundt Mjøsa høyt i forhold til Oslofolk,folk fra Trondheim,Drammen,
Sandefjord,Alta,Snåsa og Fandens oldemor.
Good paaski !!

vi i de bedrestilte strøk rundt Mjøsa høyt i forhold til Oslofolk,folk fra Trondheim,Drammen,
Sandefjord,Alta,Snåsa og Fandens oldemor.
Good paaski !!

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Sånn! Nå har jeg fått "råk" i isen på gårdsplassen;

Mangler bare noen +grader til,og så er det ut å trille. Ja, jeg tar gjerne litt sol også.

Mangler bare noen +grader til,og så er det ut å trille. Ja, jeg tar gjerne litt sol også.

Pogo
Pogo