Takk for det, Snekker.edvin

Satser på at dette er over i løpet av noen få dager.
Takk for det, Snekker.edvin
Takk for det :) .Snekker.edvin skrev: 12 feb 2022, 11:44 God bedring.
Anbefales å bestille pcr test også. Da har du det på papiret/helsesistemet
Men jeg tror du kan gå under denne gruppen: Uvaksinerte og delvaksinerte personer uten oppfriskingsdose som har behov for koronasertifikat.AJ skrev: 12 feb 2022, 12:13Takk for det :) .Snekker.edvin skrev: 12 feb 2022, 11:44 God bedring.
Anbefales å bestille pcr test også. Da har du det på papiret/helsesistemet
Ang. PCR test så klikket jeg meg inn på kommunens nettsider hvor det var mane forbehold. Er ikke bare å bestille en test, ser det ut som...:
https://booking.gran.kommune.no/bestill ... r.665.aspx
Tror du har rett, ja.Snekker.edvin skrev: 12 feb 2022, 12:41 Men jeg tror du kan gå under denne gruppen: Uvaksinerte og delvaksinerte personer uten oppfriskingsdose som har behov for koronasertifikat.
Takk for det, Gammelsmurfen :)Gammelsmurfen skrev: 12 feb 2022, 14:48
Apropo dette med å "bli ferdig med det" gjør man dessverre ikke, enten man har fått antistoffer gjennom vaksinering eller faktisk smitte, så går det an å få det igjen selv etter ganske kort tid. Vet om flere tilfeller hvor det har skjedd, men da er stort sett symptomene mildere.
Jeg har litt troen på at dette roer seg litt igjen til våren slik det har gjort de to foregående somrene, mulig det har med temperaturene å gjøre?
God bedring AJ!
Sånne begivenheter er det selvfølgelig all grunn til å feireBjerknez skrev: 12 feb 2022, 15:10 Jeg er fortsatt frisk som en fisk, og i kveld skal jeg ta meg en liten tur ut å pilse litt, for å feire kjøp av ny nysykkelen for første gang :)
Så absolutt.AJ skrev: 12 feb 2022, 15:35Sånne begivenheter er det selvfølgelig all grunn til å feireBjerknez skrev: 12 feb 2022, 15:10 Jeg er fortsatt frisk som en fisk, og i kveld skal jeg ta meg en liten tur ut å pilse litt, for å feire kjøp av ny nysykkelen for første gang :)!
Er snakk om kun få uker nå, så er vi klare!
Ja, normalen er nok det at man utvikler antistoffer, enkelte medisiner kan nok legge en demper på den utviklingen.AJ skrev: 12 feb 2022, 15:26 Og når det gjelder å "bli ferdig med det", så har du nok ganske sikkert rett. Blir som med influensa og forkjølelse. Har man hatt disse en gang betyr det jo ikke at du kan få det igjen.
Men for hver gang man skulle bli rammet utvikles det vel et nytt oppdatert sett med antistoffer, vil jeg tro?
Jeg har aldri tatt influensavaksine og det er mange år siden jeg var influensasyk, men Covid-19 "innhentet" meg altså etter to år ut i pandemien...![]()
Nå har jeg et snev av reumatisme selv, men har ikke noen autoimmun sykdom.AJ skrev: 13 feb 2022, 13:57
Har ikke lest pakningsvedlegget til Pfizer selv, men fått opplyst at det står i dette vedlegget at de med autoimmun sykdom frarådes å ta vaksinen.
Det høres bra ut!Flattop skrev: 14 feb 2022, 09:24 nå har jeg da fått 4 stykker innabords, og ikke hatt noen bivirkninger av den.
Takk som byr seg og spør - og takk for god bedring ønsket :) !dypen skrev: 14 feb 2022, 19:46 Siden du ikke har hatt mulighet til å vaksinere deg er jeg spent på å høre hvordan det går med deg. Håper du slipper å bli veldig syk AJ og god bedring![]()