Skal ikke ha deg E34 igjen istedenfor da burny_?

Kan forøvrig anbefale BMW

Blir og prøvekjøre s1000r og s1000rr å Yamaha R1 til neste sesong, så får vi se om det blir sykkel bytte:)Bjerknez skrev:Er litt oppskrytt det der med at en motorsterk sykkel kan være farlig. Det er sjåføren som evt. er farlig, ikke sykkelen. Kreftene merker man ikke spesielt til før man virkelig lar den få lufte seg litt. Går helt fint å kjøre denne som vanlig. Veldig smooth og fin motor.
Om det kommer flere duppeditter på 2017 modellen tviler jeg på. Må i så tillfelle kanskje være andre fargekombinasjoner eller kanskje Quickshifter som også virker ved nedgiring.
Bortsett fra det så har vel denne sykkelen det aller meste man kan tenke seg av teknologi, hvis man velger de to obligatoriske utstyrspakkene som til sammen koster rundt 20-lapper. Kjøper du sykkelen uten disse pakkene så vil du få problemer med å selge den igjen. Forhandlerene tar det også som selvfølge at du velger disse.
Bjerknez skrev:Det mest økonomiske er nok å kjøpe en pent brukt sykkel. Å kjøpe en klin ny sykkel og attpåtil klinke til med en haug med ekstrautstyr er dårlig butikk. Det ekstrautstyret får du nada igjen for. Den blir muligens lettere å selge etc. men du får ikke tilbake brøkdelen av det du har kostet på den.
Har sett det dukker opp en S1000R fra titt til annen på finn.no.
MT 10 eller MT 09 ?burny_ skrev:Lurer på å ta den for en prøvetur om forhandler lar meg, så får eg se om det føles noenlunde fornuftig ut eller bare ren pur galskap å kjøre den haha.
Har en følelse at en av de neste sykkelene ned på lista (XSR900) kan funke godt nok
Joda, men han har vel gitt ganske klar beskjed om at han ikke kommer til å bruke kontoen noe særlig.KevinmsR6 skrev:Er ikke lordshaft medlem her lengre?
AJ skrev:Joda, men han har vel gitt ganske klar beskjed om at han ikke kommer til å bruke kontoen noe særlig.KevinmsR6 skrev:Er ikke lordshaft medlem her lengre?
Så bare sånn for ordens skyld; han har fortsatt alle brukerrettigheter.