Bjerknez skrev:
Ellers så tror jeg nok ikke den kommende sesongen blir like aktiv for meg i år da jeg føler interessen har dalt litt, men noen turer blir det nok. Jeg ser for meg at småturene i nabolaget utgår og at jeg heller satser på 3-4 skikkelige turer i Norge i stede for å suse rundt her jeg bor. Men tiden får vise :)
Småturer på MC er noe jeg selv også sjelden gjør. Turer uten mål og mening annet enn å kjøre blir det stadig færre av. MC'en startes opp når det er et ærend av noe slag, som handletur eller jobboppdrag.
Begge deler er et stykke unna siden vi bor rimelig landlig til, et godt stykke unna alle tettsteder i distriktet.
Og det blir en del handleturer til Sverige i sommersesongen også, og da går det gjerne en hel dag, som det er trivelig å tilbringe i MC-salen :) .
Og ja, flere langturer er det helt klart lagt opp til i 2017 sesongen

!
For meg gir MC-kjøring fortsatt mye glede og faktisk sitring i kroppen fortsatt! Så lenge helsa holder kommer jeg helt klart til å fortsette.
Å få samme sitrende glede av å kjøre bil, båt eller andre ting (fly har jeg ingen erfaring med...

) kommer nok aldri til å skje med meg.
Og jada! Jeg har kjørt en del heftige biler uten at dette har fått meg til å sprekke opp ansiktet i et glis som går helt rundt selv om disse bilene selvfølgelig har vært artige å kjøre.
Men selvfølgelig, interesser kommer og går og har sine høydarere og svingninger. Kanskje særlig i vinterhalvåret hvor MC-greia er på en god armlengdes avstand. På denne tiden av året finner man så klart på andre ting som man vet å sette pris på.
Har ikke spesielt plagsom PMS jeg heller. Glaner såvidt innom sykkelen nå og da og har f.eks. hatt årntli nærkontakt bare en gang i vinter da jeg koblet til vedlikeholdsladeren en gang tidligere i vinter.
Men når våren melder sin varme ankomst er jeg ganske sikker på at jeg vil kjenne at det verker, ja!
Og ukene fram til da går fort

!