Vel...
Gamle Østfold har lenge vært kjent som Østlandets "Syden" for oss litt lenger opp her i nord og i høyden.
Så ikkeno' nytt sånn sett...

Vel...
Det er helt riktig. Viktig å bosette seg et sted som gagner en mest
Det er jo selvfølgelig også en måte å se det påBjerknez skrev: 30 mar 2022, 22:06 Det er helt riktig. Viktig å bosette seg et sted som gagner en mest![]()
Ikke veldig ulik Yamaha'en, nei.Jajo82 skrev: 05 mai 2022, 20:23 Den var mye lik tenere 700? Hvertfall utseendemessig?Over til noe annet, jeg svingte baken over den nye tiger 1200 på tirsdag og ble overrasket over vektreduksjon, sittestilling og motorlyd. Denne ønsker jeg å få testkjørt. Fikk et veldig godt førsteinntrykk på denne![]()
Blir nok en tur innom AMD Motorsykler for en testkjøring etter hvert, tenker jeg...Jajo82 skrev: 05 mai 2022, 20:35 Motorkarakteristik var visstnok vesentlig forskjellig fra den 3 generasjon tiger, litt mer leken, forflyttet tyngdepunkt, en flott skjerm, var vel full elektriske dempere foran og bak, ergonomien var bedre på denne synes jeg enn 3 generasjon, vindskjerm var mer likt utformet som på tiger 900(og nå var denne manuell, ikke elektrisk men det er ikke noe ankepunkt) god sal, pen i en matt grønn farge med hvite detaljer.
Da blir vi toAJ skrev: 05 mai 2022, 20:38Blir nok en tur innom AMD Motorsykler for en testkjøring etter hvert, tenker jeg...Jajo82 skrev: 05 mai 2022, 20:35 :
Motorkarakteristik var visstnok vesentlig forskjellig fra den 3 generasjon tiger, litt mer leken, forflyttet tyngdepunkt, en flott skjerm, var vel full elektriske dempere foran og bak, ergonomien var bedre på denne synes jeg enn 3 generasjon, vindskjerm var mer likt utformet som på tiger 900(og nå var denne manuell, ikke elektrisk men det er ikke noe ankepunkt) god sal, pen i en matt grønn farge med hvite detaljer.![]()
Skal ikke mene så mye om GS'en annet enn at den ikke vekker noe MC-begjær hos meg, for å si det på den måten...
Så sant som det er skrevet.Jajo82 skrev: 06 mai 2022, 19:14 Folk er forskjellig og liker forskjellig ting, og det er veldig bra.
ErikW skrev: 06 mai 2022, 23:51
Så trenger jeg ingen laaang avhandling etter dette innlegget, men du kan tenke litt. God natt.
Apropos nedlatende....
Jeg kommenterte ikke de "enkelte" du nevnte, men det du skrev om meg. De "enkelte" du sikter til får svare for seg.ErikW skrev: 07 mai 2022, 10:18 LES, jeg skrev enkelte. Står for det jeg skrev i innlegget og er skuffet over de andre småkrasse episodene her. Tenke litt over og ikke bare skrive på