Smia MC, det er søndag
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Re: Smia MC, det er søndag
Smia mc har hatt åpent som vanlig på torsdager. I kveld var det varm gløgg og pepperkaker og kald drikke fra kjøleskapet. Vafler og kaffe som vanlig. Bra besøkt slik rett før jul... Og skulle det ikke skje noe ekstraordinært, så tenker jeg at vi har åpent i romjula også. Romjulsklubb...bare å følge med på hjemmesiden vår eller FB. Der blir det publisert.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: x
Hvordan er det, er vaffelpressa i sving på søndagene nå Rogg?
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Bare og gi lyd rogg så tas turen fra vest til øst...
Er jo bare og følge vaffel dunsten
Er jo bare og følge vaffel dunsten

NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Jepp folkens. Har vært noen hektiske uker for meg, men nå ser det ut til å roe seg litt. Sitter på Gardermoen og skriver. ferdig med første dag på et seminar....
Første Søndagsåpent er 1. april...og det er ingen aprilspøk.
Tok litt tid før jeg fikk fylt opp de første søndagene, men nå er april og mai i boks. Det blir noen justeringer, men det får jeg orden på så snart jeg er hjemme og tatt de nødvendige telefonene. Men vi vil også i år ha Smia-MC sin minimesse. Det meste er på plass, og det blir muligheter å få prøvekjørt Kawasaki sine modeller. Nærmer info kommer.
Tok litt tid før jeg fikk fylt opp de første søndagene, men nå er april og mai i boks. Det blir noen justeringer, men det får jeg orden på så snart jeg er hjemme og tatt de nødvendige telefonene. Men vi vil også i år ha Smia-MC sin minimesse. Det meste er på plass, og det blir muligheter å få prøvekjørt Kawasaki sine modeller. Nærmer info kommer.
- rogg
- Kontakt:
Åpent på Smia i dag som vanlig en torsdag, og det begynner å sige inn gjester for en kaffe og vaffel. Gammelgutt er i siget og har passert 2500 km på telleren. Nyklippet og med ny hjelm fra Biltema, er gutten godt i gang med sesongen.
Det nærmer seg søndagsåpent, og Smia MC er for alvor i gang med sesong 2012..
-
Det var fint å høre at Gammelgutt er i siget igjenrogg skrev:Åpent på Smia i dag som vanlig en torsdag, og det begynner å sige inn gjester for en kaffe og vaffel. Gammelgutt er i siget og har passert 2500 km på telleren. Nyklippet og med ny hjelm fra Biltema, er gutten godt i gang med sesongen.

Og det er klart han får masse km på tellern nå som han ikke sitter og kaster bort tida foran pecen sånn som oss andre....
rogg skrev:Jepp folkens. Har vært noen hektiske uker for meg, men nå ser det ut til å roe seg litt. Sitter på Gardermoen og skriver. ferdig med første dag på et seminar....
Det var da langt ut i sesongen . Trodde dere var i gang med sesongstart for lenge siden. Jeg hadde tenkt å droppe innom i dag, når jeg likevel skal kjøre forbi om få timer.. Eidsvoll - Kvinesdal
Sist redigert av Godtvoksen den 26 mar 2012, 07:46, redigert 1 gang totalt.
Gledelig lesning...ArcticTiger skrev:Det var fint å høre at Gammelgutt er i siget igjenrogg skrev:Åpent på Smia i dag som vanlig en torsdag, og det begynner å sige inn gjester for en kaffe og vaffel. Gammelgutt er i siget og har passert 2500 km på telleren. Nyklippet og med ny hjelm fra Biltema, er gutten godt i gang med sesongen.
Det nærmer seg søndagsåpent, og Smia MC er for alvor i gang med sesong 2012..![]()
Og det er klart han får masse km på tellern nå som han ikke sitter og kaster bort tida foran pecen sånn som oss andre....

- rogg
- Kontakt:
Joda, skulle gjerne vært åpen i dag. Men planene ble lagt i vinter og da var det ingen som sa noe om tidlig vår. Men som sagt, så er 1. april dagen, Smia MC åpener og holder åpent så langt det er mulig hver søndag til og med søndag 30. september.
Vi har i tillegg åpent hver torsdag hele året... Så det burde være mulig å rekke innom også vinterstid:) Men nå er det varmegrader og det byr seg to dager i vekka å besøke oss de neste 6 mnd.... Hjertelig velkommen alle og enhver...
Dexter var første på åpningsdagen i fjor..hvem er først i år...?
Vi har i tillegg åpent hver torsdag hele året... Så det burde være mulig å rekke innom også vinterstid:) Men nå er det varmegrader og det byr seg to dager i vekka å besøke oss de neste 6 mnd.... Hjertelig velkommen alle og enhver...
Dexter var første på åpningsdagen i fjor..hvem er først i år...?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- rogg
- Kontakt:
Husk Søndagklubb på Smia MC.. Trykk på bilde for nærmere info
[img]http://lh4.ggpht.com/-5v0aT8E0WxE/Tb22Y ... s800/1.JPG[/img]
[img]http://lh4.ggpht.com/-5v0aT8E0WxE/Tb22Y ... s800/1.JPG[/img]
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Kanskje æ må prøve å komme først i år åsså 

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- rogg
- Kontakt:
Det burde ligge en mulighet for det ja.. Jan Helge og Wenche åpner kl. 1200. Kaffe, vafler og pølser er handlet inn.Dexter skrev:Kanskje æ må prøve å komme først i år åsså
- Dexter
Da har jeg fått bekreftet at jeg KAN komme på søndag. Jeg kjenner at jeg VIL komme på søndag. Og jeg GLEDER meg!
Blir det etterhvert opprettet en pris? "Første til Smia flere år på rad" og så i stigende valør etterhvert som man får flere år på lista?
For da får jeg 2. året i år da. Det er vel "sot" eller noe
Gull og heder etter 20 gang elns 
Blir det etterhvert opprettet en pris? "Første til Smia flere år på rad" og så i stigende valør etterhvert som man får flere år på lista?

For da får jeg 2. året i år da. Det er vel "sot" eller noe

- rogg
- Kontakt:
Omtale og heder og ære med bilde i landets største og beste MC-forum er vel en god start...??? Blir vanskelig å toppe den..
Men en gullvaffel laget av lederen må vel bli en høydare...
Ser også muligheten å la flere års vinner på rad å få æren av å holde åpent alle søndagene i julimåneden..Men det får vi komme tilbake til
Men en gullvaffel laget av lederen må vel bli en høydare...
Ser også muligheten å la flere års vinner på rad å få æren av å holde åpent alle søndagene i julimåneden..Men det får vi komme tilbake til

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
i sommer--ta med telt--kjøre om Drøbak videre--
Er det mulig å få overnatte på klubbhuset eller ? blir sjuk om en blir våt i teltet...

Er det mulig å få overnatte på klubbhuset eller ? blir sjuk om en blir våt i teltet...

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
- Bjønnavind
- Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Jeg kommer imorra jeg hvis været er bra! :)
Er jo ikke lange svippen fra Tønsberg! :-)
Var innom i forrige uke og kjørte forbi 2 ganger uten å se det, og forbi fergekaia 3 ganger før jeg tilslutt ga opp og fant det på hjemturen! Haha!
Men det var jo stengt..
Er jo ikke lange svippen fra Tønsberg! :-)
Var innom i forrige uke og kjørte forbi 2 ganger uten å se det, og forbi fergekaia 3 ganger før jeg tilslutt ga opp og fant det på hjemturen! Haha!

Men det var jo stengt..

- rogg
- Kontakt:
Ingen muligheter for overnatting på klubbhuset, men et rom hjemme hos meg er det mulig å få..Intruder skrev:i sommer--ta med telt--kjøre om Drøbak videre--![]()
Er det mulig å få overnatte på klubbhuset eller ? blir sjuk om en blir våt i teltet...![]()
- Intruder
Takk for tilbudet Rogg,men vil ikke trenge meg på sånn...rogg skrev:Ingen muligheter for overnatting på klubbhuset, men et rom hjemme hos meg er det mulig å få..Intruder skrev:i sommer--ta med telt--kjøre om Drøbak videre--![]()
Er det mulig å få overnatte på klubbhuset eller ? blir sjuk om en blir våt i teltet...![]()
Men om du viser meg hvor du bor kan en reserveløsning være at jeg kommer om det kommer
bøttevis med regn..... :[-o<
Da dukker jeg kanskje opp uten en ( tørr ) tråd,det ville skapt...

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
kan da alltids ta inn en brummundøl jeg også..må ikke være våt heller
..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Dexter
Gleder meg til å ta turen bort i dag!
Er klar som et egg her nå jeg. Men må vente litt til... Skal kanskje møte noen flere på Shell Skollenborg kl. 11 for felles tur til Smia.

-
Nå skal vi se, klokka er over tolv, og vaffelpressa på Smia burde nå være i full fres
.
Så da venter vi spent på rapport om hvem som fikk første vaffærn i år 

- Intruder
En ørefik på skola ble ofte kalt en "vaffel",tenk om spjælingen Rogg sto innafor døra og
bød på slike vaffler med någgå attåt..
å herregud...
bød på slike vaffler med någgå attåt..

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
- JRO
- Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Da ble det en tur til Smia MC idag, kjørte sammen med Dexter fra Kongsberg ca. kl 11 og kjøpte vaffel og kaffe sammen med mange MCsiden forumister. Skal ikke ta på meg å liste alle, venter heller til Dexter logger seg på så vil nok lista komme opp.
Kjørte alene hjem, ned til Drammen og E134 opp til Kongsberg. Ble en 15 mils tur, kjørte også gjennom noen snøbyger på vei fra Drammen.
Kjørte alene hjem, ned til Drammen og E134 opp til Kongsberg. Ble en 15 mils tur, kjørte også gjennom noen snøbyger på vei fra Drammen.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Årets første tur til Smia MC for meg/oss (KM kjørte bomtur alene forrige søndag og endte opp hjemme hos Jan istedet).
Her er ruta vi valgte hjem igjen: Sande - Hanekleiva - Revetal - 306 mot Høyjord - Andebuvn. ned.
Her er ruta vi valgte hjem igjen: Sande - Hanekleiva - Revetal - 306 mot Høyjord - Andebuvn. ned.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]