Vet ikke hvor jeg har hørt rykter om dette

Liker at du holder klippene dine kort. Det er mye bedre med flere filmer på 2 - 3 min enn 1 klipp på 10 min

Jeg setter alltid videoene mine i 150% speedup...LordShaft skrev:Vet ikke om vi har diskutert dette før.... Men vet du om politet har mulighet til å ta tiden på en eventuell film du legger ut, kjøre samme strekket selv og konkludere med at du har brutt fartsgrensen og dermed straffeforfølge deg selv med sladdet speedo?![]()
Vet ikke hvor jeg har hørt rykter om dette![]()
Liker at du holder klippene dine kort. Det er mye bedre med flere filmer på 2 - 3 min enn 1 klipp på 10 min
Jeg vil anta at det skal mye til før politiet blir interessert. Som oftest er det skrytevideoer som har fått mediaomtale o.l. som politiet ser på. Og etterhvert kreves det ganske mye for å få medieomtale. Kjenner ellers ikke arbeidsmetodene til politiet, men tror ikke de sitter å søker på youtube..Moby skrev:Så lenge en ikke legger ut skrytevideoer o.l tørr jeg anta politiet ikke er interesert. Det er jo bare å klippe vekk deler av video hvis det er litt inspirert kjøring.
Ah, Kev har laget til ktm også altså! Sikler på en XT660X og leste mye om "surging" på lavt turtall, som kan fikses med hans mods. Har ikke fått prøvekjørt en xt enda, får å se om det er så plagsomt som jeg kan forestille meg det kan bli, med mye bykjøring/lav hastighet.Snikendeugle skrev:Da har jeg bestilt "Kevxtx's O2 controller og Fuel mod" (privatperson som lager mods for diverse sykler på ktmforums.com) :)
O2 kontrolleren er for å forbigå "closed loop" innsprøytningen som er aktiv når du ikke har gassen åpen veldig langt.
Dette gjør at sykkelen ikke vil prøve å kontrollere A/F ratioen, som gjør at sykkelen blir veeeeeeeeeeeeeeeeeldig rykkete i lave RPM's.
Dette har jeg ikke brydd meg mye om før, men nå som jeg kjører en god del mer i byen har det blitt et must å få skaffet denne mod'en.
Fuel Mod'en er bare en enkel nivåbryter som kan justere A/F raten for å passe mer mot de ekstra justeringer som f.eks. DNA S2 luftfilteret mitt, ikke katalysator etc.