Se der, ja.Tommas skrev:Scooter er nok vel og bra, men må jo si KTM kler han bedre...![]()
Du taler i gåter Tommas, jeg vet bare om hyggelige karer som kjører TriumphTommas skrev:Sitter i Lom med en kald pils nå.
Planen er å være i øvre Årdal 11'ish i morgen. Så kjører vi hjemover derfra. Med litt flaks dukker det opp en hyggelig kar på triumph også![]()
Vurderer å legge om ruta oppom Øvre Årdal... Tilbake for å kjøre Tindeveien, eller ta ferga og 53'en...Tommas skrev:Sitter i Lom med en kald pils nå.
Planen er å være i øvre Årdal 11'ish i morgen. Så kjører vi hjemover derfra. Med litt flaks dukker det opp en hyggelig kar på triumph også![]()
Vi møter OlavK i Øvre Årdal kl. 11:00ish og kjører via Gol hjem.AJ skrev:Vurderer å legge om ruta oppom Øvre Årdal... Tilbake for å kjøre Tindeveien, eller ta ferga og 53'en...Tommas skrev:Sitter i Lom med en kald pils nå.
.
Er i Gaupne nå i natt.
Får sove på det, tenker jeg...
Lån ham Duken din Tommas. Da vil du se en hyggelig vestlending som neppe kommer til å pisse på skoa sine det neste døgnetOlav K skrev:Du taler i gåter Tommas, jeg vet bare om hyggelige karer som kjører TriumphTommas skrev:Sitter i Lom med en kald pils nå.
Finnes det andre vindskjermen enn BMW sine ?Zadnez skrev:Tror garantert du blir fornøyd med s1000r, jeg er ihvertfall veldig fornøyd, etter at jeg satte på en litt større vindskjerm er den ikke så slitsom i høy fart heller. QS og cruise er digg, varmeholker er også greit i kalde nord :-) den har et vannvittig drag, fra null til hundre er den faktisk raskere en lordshaft sin... Og alle kreftene er på bakhjulet. Sånn sett har den like mange hk som superduken... Så om du i tillegg liker sykkelen kan du ikke gjøre det bedre.... Unntatt streettrippelen til bjerknez selvfølgelig:)