Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
Sånn vil jeg også ha, men så var det de pengan, som skal strekke til....alt man lyst påOlav K skrev:Leasingkontrakten går ut på mandag, så idag blei denne godbiten ført over på meg![]()
Nei, det er en 2020, 2,2 ltr diesel, så den er ikke "grom-maskina" på 3.2. Men 213 hk kombinert med 10 trinns kassa fungerer veldig bra.Jompa skrev: 29 jul 2023, 00:14 Fin bil, er det 3,2 l ?
Selv har jeg en 2017mod Limited
20220605_132312.jpg
Har en lignende fra tyske Held, som er som å ta på seg en vanlig olabukse og som brukes til butikkturene i nærområdet.Gammelsmurfen skrev: 31 jul 2023, 21:44 MC Cargo bukse med Aramidforsterkning.
Jeg har bare tenkt å bruke denne bort på bensinstasjonen og andre lokale veldig korte ærend på småveier.
Gjenstår å se om den passer
Sent fra min SM-S901B via Tapatalk
Stemmer, den er betydelig tyngre enn en vanlig Olabukse, men å ha den på føles som jo som en Olabukse.AJ skrev: 31 jul 2023, 22:24Har en lignende fra tyske Held, som er som å ta på seg en vanlig olabukse og som brukes til butikkturene i nærområdet.Gammelsmurfen skrev: 31 jul 2023, 21:44 MC Cargo bukse med Aramidforsterkning.
Jeg har bare tenkt å bruke denne bort på bensinstasjonen og andre lokale veldig korte ærend på småveier.
Gjenstår å se om den passer
Sent fra min SM-S901B via Tapatalk
Fortsatt med gode beskyttelsesdetaljer i knær og mulighet for ekstra beskyttelse i hoftepartiet, om jeg ikke husker helt feil.
Hvor bestilte du @dypen den manualen og hvor lang tid tok det før du mottok?dypen skrev: 31 mai 2023, 18:54 Bestilte «Reparasjon Manual K1600» på DVD som bare funker på Windows pc … Da var det manko på DVD leser og en tur til Elkjøp idag, kr 420 med USB kabel :)
https://www.elkjop.no/product/gaming/pc ... jon/588194
Den første CD’n som ble sendt i Posten har blitt borte og frakt prisen var så lav så det var en selvfølge det kunne ta nesten en måned, den andre ble sendt rekomandert med sporing så det gikk raskt. Ser selger er borte fra eBay til 7. august, han er snart på plass igjen.Canutus skrev: 02 aug 2023, 17:51Hvor bestilte du @dypen den manualen og hvor lang tid tok det før du mottok?dypen skrev: 31 mai 2023, 18:54 Bestilte «Reparasjon Manual K1600» på DVD som bare funker på Windows pc … Da var det manko på DVD leser og en tur til Elkjøp idag, kr 420 med USB kabel :)
https://www.elkjop.no/product/gaming/pc ... jon/588194
Ser det er litt forskjellig ymse varianter når eg googler.
Fikk også lastet ned noe fra K1300S-gruppe på FB, men fikk den ikke til å starte.
Gratulerer! Oppfordrer deg til å komme med bilder av doningen etter hvert, enten her eller i en egen "biker logg" tråd :)
Norskutviklede AVA, ser jeg.Canutus skrev: 11 aug 2023, 20:49 Så ble det bestilt ny høytrykkspyler da vi plutselig har èn liten deffekt og èn stor og ustabil. Så nå ble det en "liten" og kraftig.
160bar og 730l/min burde vel tilsi at eg bør være litt forsiktig mot mc'en.
Screenshot_20230811-203800~2.jpg