Du verden for en etappe du har hatt. Takk for ei trivelig helg gode hyttenaboJompa skrev:Hjemme.
Og takk igjen for ei kjempefin helg.

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Du verden for en etappe du har hatt. Takk for ei trivelig helg gode hyttenaboJompa skrev:Hjemme.
Og takk igjen for ei kjempefin helg.
Det der er ikke en Messerschmitt (BF-109), det er en FW190 (Focke Wulf)kjellv skrev: 21 aug 2021, 21:48Selvfølgelig. En Messersmith over hustakene glemmer man aldriBjerknez skrev:Du er vel såpass voksen blitt du kjellv at du nærmest husker flyet på siste bilde fly over hustaket ditt?![]()
Jøss. Har du handla din luring..?rolf-arne skrev:Vestby....blei litt seint på Oslomc bilde fortellr
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Tenker mårådeføre mæ med Tore og nån til..kjellv skrev:Jøss. Har du handla din luring..?rolf-arne skrev:Vestby....blei litt seint på Oslomc bilde fortellr
Rimelig heftig ja.. Respekt!Audi Mannen skrev: 23 aug 2021, 16:55 Takk for turen gutter. Vi hadde det trivelig i år også, hadde bare været vært litt bedre.... regn store deler setter en demper på kvelds hyggen også. Jeg og Tom satte avgårde ca. kl 08.20 med hjemlengsel i blikket. Turen gikk uforskamma bra og på en tank stopp i Trondheim lukta Tom full ferge klaff hvis vi sto på litt. kl.19.00 rakk vi fergen Halsa- Kanestraum og han hadde god tid til neste ferge han måtte ta. Jeg var vel hjemme litt før kl 20.00. 890km unnagjort på under 12 timer inkludert ei ferge er personlig rekord. Det ble ikke mange stopp underveis, men polarsirkelen fikk besøk. Må få skryte litt av Multistrada'n da, denne dagsturen tror jeg ikke jeg hadde klart uten en slik sykkel. Komfort og sittestilling er virkelig bra.
Ikke i tvil Rolf Arne - RT hadde passet deg perfekt - jeg hadde ikke vurdert GS, ikke for at den ikke er en bra sykkel, for det er egentlig en helt fantastisk sykkel, uansett hva enkelte mener om GS'en her på forumet. Men en RT ville passe deg helt perfekt Rolf Arne, så hvis du har mulighet for å kjøpe en RT - så er det bare å klinke til :)rolf-arne skrev: 23 aug 2021, 17:37Tenker mårådeføre mæ med Tore og nån til..kjellv skrev:Jøss. Har du handla din luring..?rolf-arne skrev:Vestby....blei litt seint på Oslomc bilde fortellr
Det blir morroBjerknez skrev: 24 aug 2021, 06:52 Ingen tvil om at dere har hatt det gøy på tur :)
Til neste år er det jo også mulighet for at en rappkjefta Østfolding slår seg med på hele eller deler av turen :)
Ja, det blir nok vanskelig og komme seg lenger vekk enn Tyrigrava med en slik. Skal man på lange turer så er det nok bare traktor som gjelder. Men da tenker jeg at jeg helt fint skal leve med kortere turerAudi Mannen skrev: 24 aug 2021, 08:54Det blir morroBjerknez skrev: 24 aug 2021, 06:52 Ingen tvil om at dere har hatt det gøy på tur :)
Til neste år er det jo også mulighet for at en rappkjefta Østfolding slår seg med på hele eller deler av turen :).
Men med det sykkelvalget det ser ut for at du tar så må vel neste års treff ligge i "østfold"? Det er vel begrenset for hvor lange etapper en slik doning kan klare.
Fyrer løs her jeg vettu.....
Litt usikker på om jeg får den opp på en henger. Den er jo ganske lav. Siden den kun har 80ish hester så tror jeg det kan bli vanskelig og få kjørt den opp på hengeren også.Domino skrev: 24 aug 2021, 09:50 Du kan jo ta sykkelen på tilhenger og parkere bil og henger ei mil unna. Eller en kilometer?