Gadgethjørnet :-)
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Re: Gadgethjørnet :-)
Dere med originalt 12V uttak på sykkelen: Ta nå en ekstra titt og sjekk at det ikke er et DIN uttak før dere begynner å handle greier som er beregnet for sigarettenneruttak. BMW kjører DIN, andre har jeg ikke peiling på.
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Det er vanlig sigarettenneruttak på KTM 1290 SA'en ihvertfall.
Jeg kjører en dobbel USB til sigarettenner på min, og telefonen i holder fra iBikeconsole. Kjekt å ikke trenge å tenke på om telefonen går tom for strøm underveis. :)
Jeg kjører en dobbel USB til sigarettenner på min, og telefonen i holder fra iBikeconsole. Kjekt å ikke trenge å tenke på om telefonen går tom for strøm underveis. :)
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Jeg kjøpte en sånn greie til 300 kroner på elkjøp med 1.8 meter lang kabel. Helt strålende. Bortsett fra at den virker ikke som det er helt optimal kontakt mellom ladekabel og telefon
Akkurat som den er overfølsom for bevegelser. Den tar lading, men beveger jeg for mye på kontakten så kutter den å slår inn igjen hele tiden.

Akkurat som den er overfølsom for bevegelser. Den tar lading, men beveger jeg for mye på kontakten så kutter den å slår inn igjen hele tiden.

- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Opplevde at ladekabel koblet fra og falt ut av mobilen for en mnd siden. Løsningen ble en myk tannpirker som gravde frem ~100m2 hybelkaniner fra ladeporten i mobilen.
Kan anbefales for de som mister kontakten

-
- Kontakt:
Prøvesjongsanim skrev:Opplevde at ladekabel koblet fra og falt ut av mobilen for en mnd siden. Løsningen ble en myk tannpirker som gravde frem ~100m2 hybelkaniner fra ladeporten i mobilen.

- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Pass bare på å ikke knekke noe, så vær tålmodig og forsiktigLordShaft skrev:Prøvesjongsanim skrev:Opplevde at ladekabel koblet fra og falt ut av mobilen for en mnd siden. Løsningen ble en myk tannpirker som gravde frem ~100m2 hybelkaniner fra ladeporten i mobilen.

-
- Kontakt:
Kom nesten ikke ut noe
Hmmm.... Jeg bruker riktignok å blåse med luftpistol inni der, men men. Vi får prøve igjen på biken i morgen... Da blir det langtur "igjen" 

-
- Kontakt:
http://www.nordlys.no/nyheter/denne-dre ... 79-6113316" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg kan høre at flere er fornøyd med sin nyinnkjøpte myggmaskin på nettet. Selv vet jeg vi prøvde en lignende sak på hytten for en stund tilbake siden, det hjalp, men var ikke nok. Er det noen her inne som har hatt god erfaring med disse?
Om jeg ikke klarer å tømme hele landområdet hvor jeg har hytte for knott og klegg, så kan jeg hvertfall få det litt roligere rundt hytten. Det er så mye klegg der inne nå at det ikke går an å være ute. Det er helt fortvilt.
Jeg kan høre at flere er fornøyd med sin nyinnkjøpte myggmaskin på nettet. Selv vet jeg vi prøvde en lignende sak på hytten for en stund tilbake siden, det hjalp, men var ikke nok. Er det noen her inne som har hatt god erfaring med disse?
Om jeg ikke klarer å tømme hele landområdet hvor jeg har hytte for knott og klegg, så kan jeg hvertfall få det litt roligere rundt hytten. Det er så mye klegg der inne nå at det ikke går an å være ute. Det er helt fortvilt.

- Tobben84
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
Sykt god kaffe for latterlig lite penger:
http://www.ebay.co.uk/itm/Aerobie-Aerop ... 27f2e63134" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.co.uk/itm/Aerobie-Aerop ... 27f2e63134" onclick="window.open(this.href);return false;
- Snekker.edvin
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.