Lurte på om jeg hadde rotet meg skikkelig bort når jeg fant denne plassen.

Så ikke noen eiere. Stedet var i i nærheten av Bryne et sted. Men husker ikke mer nøyaktig enn det.LordShaft skrev:En liten omvei....Den må jeg begynne å bruke her hjemme
![]()
Hvor var dette bildet tatt? Å mer interessant, hvordan så eieren ut :-)å
Jeg passerte et skilt i går hvor det stod fauskerett før jeg skulle ta av til Førde i sogn og fjordane... Det stusset jeg veldig på
Den bygningen ligger ikke langt fra Joker Hellvik (mellom Brusand og Egersund). Lurte du kanskje på om du var kommet hjem allerede, JohnnyTh? (Du bor jo tross alt i "Lille-Junaiten"...) :-)JohnnyTh skrev:Tok en liten omvei på vei hjem fra Stavanger på onsdag og endte opp med å bruke 6 timer.
Lurte på om jeg hadde rotet meg skikkelig bort når jeg fant denne plassen.
Jeg har masse bilder på Facebu kan jo legge meg til der. (Johnny Thjømøe) Vi kan vel være venner selv om jeg ikke kjører traktor?LordShaft skrev:Jeg håper du tar deg tid til å dele litt av det du har opplevd her inne. Jeg har veldig interesse av å se bilder av slikt.
Nei det er klin umuligLordShaft skrev:Nei det er klin umulig, jeg slettet Facebook for over 2 år siden
Men vi kan vel være venner fordi om vel
Note4
Nei ingen Abrahma her. Hvilket bilde tenkte du på. Den i fart er jeg litt usikker på, ser tysk ut. Den første er en Engelsk Centurion. Den nest siste er en CV90 (som jo ikke er en tanks). Sist er det en M24 Chaffee. (Norsk versjon)LordShaft skrev:Dette er skikkelig barnehage for voksne barn jaDet er Abrahams tanksen du har avbildet der sant?
Note4
Du spør mer enn jeg kan svare... Men jeg jukset og ringte en venn. Det er en AS550 C2 Fennec. Uten at jeg kan utdype det noe mer. JEg kan nok mye mer om tanksLordShaft skrev:Hvilket helikopter er det?Det ligner på en Bell, eller kanskje en Sikorsky, men det er ikke noe UH1, den hadde bare to rotorblad.