Nei ikke vær lei deg, du hadde helt sikkert ikke blitt fornøyd alikevel

Jeg synes du skal kose deg etpar år med Speedy jeg,det er en Rrrrrrasende flott tripple

Så kommer det sikkert en "rettfarget" Tiger etterhvert

Noen velvalgte ord fra Ojda hjelper alltidojda skrev:Olav! Det er jo ikke rart at denne ble olgt ut billig. Den hadde jo helt feil TigerFarge.
Nei ikke vær lei deg, du hadde helt sikkert ikke blitt fornøyd alikevel![]()
Jeg synes du skal kose deg etpar år med Speedy jeg,det er en Rrrrrrasende flott tripple![]()
Så kommer det sikkert en "rettfarget" Tiger etterhvert
Jompa skrev:Hadde gleden av å prøvekjøre BusaTronds Tiger Explorer i sommer.
Den var utrolig lettkjørt til å være en sånn svær "traktor".
Måtte nesten holde igjen så ikke sykkelen la seg for langt ned i svingene.
RoaHov skrev:Hei Olav. Var i går og hadde en liten pepptalk med din kjære Speedy ! Står på gulvet hos Bikerstreet i Bergen og venter i lengsel på sin nye eier skal komme å få den ut på veien. Har prøvd å trøste så best jeg kan med litt forsiktig klapping på tanken og fortalt litt oppmuntrende at "tiden flyr" mm. og ønsket Speedy riktig god helg! Da kom et lite snerr, gitt! :-) Mvh, Roald H.
LordShaft skrev: Ja jeg har store planer om å bruke deg som lokal guide en stund til.... Frykter at du blir skikkelig gubbe på traktor![]()
Skal nok ikke se vekk ifra at jeg blir å bytte til noe slikt selv neste gang :hysj
Sony Z2
Olav K skrev:Lurer på om jeg skal bygge om låven og etablere "Heimdal Bikers Resort", overnatting i pittoreske omgivelser og tilby tilreisende MCfolk overnatting og guiding i no av det beste Norge har å by på![]()
![]()
Speed touring må viteojda skrev:Å der har`n OlavK fått Givi-ring på tanken å ja![]()
Riktig blitt touring-lok detta nå