Dette tror jeg går veldig greit siden det pleier å være alt mulig forskjellige sykler og folk med forskjellig erfaring.Hvis noen skulle kose seg litt ekstra i noen svinger sakker de bare av så de andre tar de igjen rimelig fort.Ikke noe problem det ser duOrion skrev:Mange takk! :) Så det ikke før nå. Har skravla litt med folk på jobben angående det å kjøre flere ilag. De frarådet meg å dra på tur med folk jeg ikke kjenner i begynnelsen, da de mente grensene ofte pushes på slike turer. Over fartsgrensen i tettbebygde strøk og generelt mye gapakjøring. Jeg har planer om å beholde lappen, så hvis dette er tilfellet blir det gjerne med noen få turer. Hehe, skal selvsagt ikke flå skinnet før bjørnen er skutt, men tenkte jeg ville nevne det. Gleder meg uansett til å treffe nye kompiser med interesse for MC. Som de sier; There are no strangers, just friends we haven't met :-)AJ skrev:Da er du lagt til på lista og kan forhåpentligvis glede deg til mange turer i 2015 med kjørekompiser her på MCsiden.noOrion skrev:Før meg gjerne opp på Oslo og omegn :)![]()
Sent from my iPod touch using Tapatalk

Etter det jeg har forstått om Prehøstturene så skjer vel det samme der.