Bjerknez skrev: 07 mar 2023, 17:08
Du har jo snakket om Moto Guzzi så lange nå og nå har du omsider skaffet deg en. Da kan du ikke klistre på toppbokser og ikke minst sidevesker som ikke er sykkelen verdig.
Du er og blir en underlig skrue,
@Bjerknez 
...
Så opphengt i dette med toppbokser. Virker nesten litt nevrotisk, faktisk.
For meg handler dette fortsatt ene og alene om praktiske formål. Det vil altså si at bagasjeløsninger, være seg en toppboks, sidevesker, salveske, mjukvesker og tankveske, kun vil bli brukt til nettopp praktiske formål som handleturer, MC-turer hvor f.eks. et grillmåltid er et av målene med turen og lengre overnattinmgsturer, gjerne med telt.
Og til slike praktiske formål bruker man først og fremst det man har så lenge det ikke skjemmer ut sykkelen totalt. Og de bildene jeg har sett av V7 med toppboks lik de jeg har så har jeg så langt ikke sett noen som, i mine øyne, skjemmer ut sykkelen på noen måte.
Enkelte vindskjermer derimot er en helt annen sak.
Så får du leve i din egen lille boble om hva du mener er en sykkel verdig eller ikke
De gangene jeg gjerne tar turen til steder hvor MC-folk samles, kall det gjerne poseringstur, om du vil, vil dette skje med ren sykkel, for å si det på den måten.
Også må du nå slutte å stadig terpe på dette at jeg har snakket om Moto Guzzi så lenge og "nå har du omsider skaffet deg en". Som du veldig godt vet var jeg Moto Guzzi eier for noen år siden også. Så hvor du har dette "omsider skaffet deg en" fra kan man lure lit på

.
Tror det er flere enn meg som begynner å bli en smule oppgitt over mye av det du stadig gjentar igjen og igjen her inne... :-)å