Så takst mann kondemnerte RT'en..
Og foreslo 240 k i erstatning, da blir det reelt 0 kr i tap for meg.. må vel si mæ fornøyd med det.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Den er bare 4000, så den er forsåvidt grei.AJ skrev:Greit å få erstatningsspørsmålet endelig klarlagt, vil jeg tro ?
Men egenandelen slipper du vel ikke unna?
Ja og nei...akkurat kommet dit at jeg LIKTE sykkelen,kjellv skrev:Gratulerer med godt forsikringsoppgjør![]()
Så lenge du er fornøyd er jo alt vel med den saken.
Aldri i livet skal noe være enkelt!rolf-arne skrev: 26 jun 2022, 21:18 Da er dagene kommet nesten tilbake til normalen, det gjør vondt der det skal gjøre vondt.
Fiksa sprinter i dag og kjørt mye bil og begynner å se fremover.
Ja fremover...har sett på sykler i noen dager og har funnet et lite smykke av min første kjærlighet..
Så nå er det sendt en forespørsel til eier, om det går som jeg frykter så kommer jeg på treff standsmessig.
Sitter med en sabla rar følelse... e livredd for at det blir handel og livredd for at det ikke blir...hvordan kan det være mulig...
Nei ikke forstår jeg????
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
HåperFredrikE24 skrev:Blir det CBX nå da?
Ja sånn kan det sammenfattes Anders, men det blei så sabla nært, og dermed tungt, så hinsides tungt.AJ skrev:Mange skjebner der ute man nærmest slås i bakken av.
Sykdom med utsikter til en altfor tidlig avskjed med livet vi alle har så kjært til andre årsaker som setter en ut av spill.
Jeg vet naturligvis ikke hva årsaken til salget er i dette tilfellet siden jeg ikke vet noenting om selger, men ut fra det du skriver og reaksjonene du fikk etter samtale med eieren tyder på at det er store endringer i livet til vedkommende som gjør at livet ikke kan leves som før...
Uansett er det antakelig godt og samtidig vondt å ta del i andres liv når det ikke går slik man hadde håpet og trodd. Og det å overta f.eks. en motorsykkel som en CBX 1000, som åpenbart har fått kjærlig omsorg og omtanke i kanskje mange, mange år, gir en slags trøst i det skjebenfelleskapet den er, og kanskje egentlig alltid vil, være en del av.rolf-arne skrev: 27 jun 2022, 21:46 Ja sånn kan det sammenfattes Anders, men det blei så sabla nært, og dermed tungt, så hinsides tungt.