Ble sikkert ikke noe likere med at vi "tyter" ørene fulle av herlige opplevelser og morsomme situasjoner, og de mange forumister som vi møtte denne helgenMaxTron skrev:Var virkelig en frustrerende helg dette, hadde vældig lyst nedover![]()
![]()
Men får håpe æ treffer nån av dåkk uansett i løpet av sommeren![]()
Sånne som Wheelonass imponerer mæ bestandig!! Hadde sikkert vært mye lettere og bare satt sæ ned og innfunnet sæ med situasjonen..
Sånn grønn gurba INNI øran ser nå litt skummelt ut da
Har hørt on "Drømmen on Elin" Men "Drømmen til Globe" Det må jo varra en HEILT ny slager
En jeg kjener hadde hørt Globes brøl og han trodde det var en brunstig elgokse.......cbrdama skrev:Hehe![]()
Kongebilder Bubbu
Var moro å være med som "tilskuer" da Globe kjørte i gang simulert lyd![]()
Gleder meg til neste gang vi møtes
Veel, har fortsatt alvorlige planer om å være med på RoadTripen, så vist alt går som æ håper treffer æ mange av dere på Norgestræffet og så vidre...cbrdama skrev:Ble sikkert ikke noe likere med at vi "tyter" ørene fulle av herlige opplevelser og morsomme situasjoner, og de mange forumister som vi møtte denne helgenMaxTron skrev:Var virkelig en frustrerende helg dette, hadde vældig lyst nedover![]()
![]()
Sånne som Wheelonass imponerer mæ bestandig!! Hadde sikkert vært mye lettere og bare satt sæ ned og innfunnet sæ med situasjonen..
Har hørt on "Drømmen on Elin" Men "Drømmen til Globe" Det må jo varra en HEILT ny slager;)
Håper du får muligheten til å bli med på messen neste gang og jeg er sikker på at vi får til minst et møte i sommer
RoadTripen blir en fantastisk bra tur, det er jeg sikker på og gleder med til å møte både deg og de andre som ønsker å bli med på turenMaxTron skrev:Veel, har fortsatt alvorlige planer om å være med på RoadTripen, så vist alt går som æ håper treffer æ mange av dere på Norgestræffet og så vidre...cbrdama skrev:Ble sikkert ikke noe likere med at vi "tyter" ørene fulle av herlige opplevelser og morsomme situasjoner, og de mange forumister som vi møtte denne helgenMaxTron skrev:Var virkelig en frustrerende helg dette, hadde vældig lyst nedover![]()
![]()
Har hørt on "Drømmen on Elin" Men "Drømmen til Globe" Det må jo varra en HEILT ny slager;)
Håper du får muligheten til å bli med på messen neste gang og jeg er sikker på at vi får til minst et møte i sommer
Ja det ble bra, nesten så du skulle ha brukt det som profilbilde.Dexter skrev:Nest siste bilde var bare helt über-fantastisk! Den ser ut som at den er i bevegelse enda den står stille... *sukk...*