Hva gjør du akkurat nå?
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Duke GT 2022
Re: Hva gjør du akkurat nå?
Sitter og super kaffe og ser etter oppholdsvær ons-søn denne uka da mc-turen starter imorgen. Ruta er ikke helt banket enda,det regner jo pinadø i hele Norden helt frem til søndag! Skal ut i garasjen og skifte olje/filter på madammens zzr600. Regner ikke i garasjen ihvertfall.
Noen som tipser om oppholdsvær??
Noen som tipser om oppholdsvær??
Alt er mulig, bare du vil nok!
2022 KTM 1290 Super Duke GT
2017 Yamaha MT-10
2011 Kawasaki Z1000SX
2005 Kawasaki Z 750
1985 Yamaha FJ 1100
1986 Suzuki ER 100/125
1977 Suzuki AC 50
2022 KTM 1290 Super Duke GT
2017 Yamaha MT-10
2011 Kawasaki Z1000SX
2005 Kawasaki Z 750
1985 Yamaha FJ 1100
1986 Suzuki ER 100/125
1977 Suzuki AC 50
-
- Motorsykkelen din: x
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en tur inn til vår lokale mc-langer, Svein-Johnny på Autoforsyning i Narvik. Han skaffer det meste av det som trengs til mc-kjøringen
Idag var han opptatt med å hjelpe noen italienske og svenske mc-turister, så det ble ikke tid til så mye skravling.
Men jeg kjøpte noen oljefiltere, og nye drev og kjede til Gammel-Tigern, og fikk bestillt nytt bakdekk til den. Metzler Tourance i 140/80-17.
Det er vel og bra med ebay og netthandel ellers, men det er jammen meg godt å ha en lokal langer og, som er serviceminded, kunnskapsrik og kan hjelpe deg når det trengs
Mulig du kan spare noen ståler på å handle på nett, men hva gjør du den dagen du trenger hjelp
Nei, "support your local dealer", folkens

Idag var han opptatt med å hjelpe noen italienske og svenske mc-turister, så det ble ikke tid til så mye skravling.
Men jeg kjøpte noen oljefiltere, og nye drev og kjede til Gammel-Tigern, og fikk bestillt nytt bakdekk til den. Metzler Tourance i 140/80-17.
Det er vel og bra med ebay og netthandel ellers, men det er jammen meg godt å ha en lokal langer og, som er serviceminded, kunnskapsrik og kan hjelpe deg når det trengs

Mulig du kan spare noen ståler på å handle på nett, men hva gjør du den dagen du trenger hjelp

- Geir
- Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Støttes så lenge den lokale langeren faktisk er serviceminded, kunnskapsrik og kan hjelpe deg når det trengs. Litt for mange av langerne i Bergen er så fulle av seg selv og overpriset at de nærmest ber deg om å handle på nett. Unntaket er Yamaha Bergen i Åsane - de hjelper til i nøden, skaffer det som trengs og har noenlunde vettuge priser.ArcticTiger skrev:Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en tur inn til vår lokale mc-langer, Svein-Johnny på Autoforsyning i Narvik. Han skaffer det meste av det som trengs til mc-kjøringen![]()
Det er vel og bra med ebay og netthandel ellers, men det er jammen meg godt å ha en lokal langer og, som er serviceminded, kunnskapsrik og kan hjelpe deg når det trengs![]()
Mulig du kan spare noen ståler på å handle på nett, men hva gjør du den dagen du trenger hjelp![]()

Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Enig i mye av det som skrives. Men har opplevd forhandlere som ikke akkurat anstrengte seg for å holde på kundene. Til slutt hadde den ene som pekte seg spesielt ut, ingen kunder over hodet, siden hele sjappa måtte legge ned...Geir skrev:Støttes så lenge den lokale langeren faktisk er serviceminded, kunnskapsrik og kan hjelpe deg når det trengs. Litt for mange av langerne i Bergen er så fulle av seg selv og overpriset at de nærmest ber deg om å handle på nett. Unntaket er Yamaha Bergen i Åsane - de hjelper til i nøden, skaffer det som trengs og har noenlunde vettuge priser.ArcticTiger skrev:Det er vel og bra med ebay og netthandel ellers, men det er jammen meg godt å ha en lokal langer og, som er serviceminded, kunnskapsrik og kan hjelpe deg når det trengs![]()
Mulig du kan spare noen ståler på å handle på nett, men hva gjør du den dagen du trenger hjelp![]()
I motsatt ende befinner GMS på Gjøvik seg. Meget hyggelig tone og svært god service

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Jeg reflekterer litt over dagens handletur i Kristiansand for å kjøpe inn litt sommertøy til ferien.
Er det virkelig noen som kjøper t-skjorter til kr. 1199,- som er prisen hos Vick.
Nei - takke meg til Dressmann hvor dyreste t-skjorte koster kr. 299,- og kjøper du to får du den tredje gratis. Dvs. du får 6 (seks) t-skjorter hos Dressmann for det 1 (en) koster hos Vick...
Er det virkelig noen som kjøper t-skjorter til kr. 1199,- som er prisen hos Vick.

Nei - takke meg til Dressmann hvor dyreste t-skjorte koster kr. 299,- og kjøper du to får du den tredje gratis. Dvs. du får 6 (seks) t-skjorter hos Dressmann for det 1 (en) koster hos Vick...
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre for å få roet meg ned. Jeg blir så rastløs når jeg går i mange dager uten å ha noe spesielt å drive med, bare gå hjemme å gjøre ingenting er ikke bra for arbeidsnarkomane... greit med ferie, men det er en omstilling å klare å slappe av også...
Det er det samme for skylda hvem som har den...
-
- Motorsykkelen din: x
Eeeh, øøøøø, kanskje tid for en ....mc-tur..... til... feks Rauland, prøve vegen frå Nutheim og uppiviDexter skrev:Sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre for å få roet meg ned. Jeg blir så rastløs når jeg går i mange dager uten å ha noe spesielt å drive med, bare gå hjemme å gjøre ingenting er ikke bra for arbeidsnarkomane... greit med ferie, men det er en omstilling å klare å slappe av også...

- Dexter
Nja, kan bli litt i lengste laget for en kveldstur i dag. Den veien ved Nutheim har jeg kjørt, opptil flere ganger faktisk. Bra MC-veiArcticTiger skrev:Eeeh, øøøøø, kanskje tid for en ....mc-tur..... til... feks Rauland, prøve vegen frå Nutheim og uppiviDexter skrev:Sitter her å lurer på hva jeg skal gjøre for å få roet meg ned. Jeg blir så rastløs når jeg går i mange dager uten å ha noe spesielt å drive med, bare gå hjemme å gjøre ingenting er ikke bra for arbeidsnarkomane... greit med ferie, men det er en omstilling å klare å slappe av også...

Sitter og tråler finn.no etter fornuftige biler.....
Satser på at duden som har sagt an vil ha bilen min forsvinner med den.
Skulle hatt en løsning for å ta med MC'en når jeg skal kjøre og møte fyren, så eg slipper å vente på toget.

Satser på at duden som har sagt an vil ha bilen min forsvinner med den.
Skulle hatt en løsning for å ta med MC'en når jeg skal kjøre og møte fyren, så eg slipper å vente på toget.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
- Dexter
Nå sitter jeg her i nesten ingenting mens huset sover. Jeg og minstejenta er oppe da. Har akkurat laga meg en goood kopp kaffe med en dæsj kaffefløte i. Skal straks legge meg flat ut på sofan å lese den siste Morgan Kane boka jeg fikk her om dagen. Det er vel bok 23 i det nye opplaget 

- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
akkurat nå?....vel...huset lever her, og jeg må pakke ferdig. Turen går til Tyrkia og reisefeberen herjer blant de som nå venter på at jeg skal pakke ferdig, fylle bilen og bringe oss til Gardermoen.
- Dexter
kjøre til Gardermoen?Globe skrev:akkurat nå?....vel...huset lever her, og jeg må pakke ferdig. Turen går til Tyrkia og reisefeberen herjer blant de som nå venter på at jeg skal pakke ferdig, fylle bilen og bringe oss til Gardermoen.

- Dexter
Du har sikkert lest om litt mulig parkeringsproblemer dær nede. Du har sikkert sikra deg, om ikke så burde nu nok ringe å reservere parkering ASAPGlobe skrev:Må nok det....noe Star Tour har bestemt at vi skal